کد خبر: ۱۹۷۱۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۲۳ دی ۱۳۹۲
عضو هيات رئيسه فدراسيون فوتبال گفت: حق پخش مسابقات فوتبال حق شرعي و قانوني فدراسيون فوتبال است که بايد به آن پرداخته شود.

شهاب‌الدين عزيزي‌خادم در نشست رونمايي از تنها سامانه مخابراتي فوتبال ايران با نام 6090 گفت: هفته وحدت را خدمت تمام شما تبريک مي گويم. از مهدي تاج و همکارانش که منشا تحولات اساسي در سازمان ليگ شدند تشکر مي کنم. قرار نبود بنده امروز صحبت کنم اما دقايقي وقت در اختيار من قرار گرفت.

وي در ادامه عنوان کرد: حق پخش مسابقات فوتبال حق شرعي و قانوني فدراسيون فوتبال است که بايد به آن پرداخته شود. خيلي دوست داشتم مسئولان و مديران باشگاه ها حضور پربارتري در اين مراسم داشتند.

خادم افزود: در روند و فرايند حقوقي که در مجمع فدراسيون فوتبال وجود دارد دو سه مطلب بسيار مهم است. نتايج اخير فدراسيون فوتبال نتيجه زحمات باشگاه‌ها است. نتايج فوتبال که در چندسال اخير کم نظير بوده است حاصل خرد جمعي است. اگر فدراسيون قوي و محکم است به خاطر زحمات باشگاه است و کسي نمي تواند بگويد اين مسئله فردي است. در آستانه هفته وحدت بايد پذيرفتن يکديگر را ياد بگيريم. دنبال حق طبيعي فوتبال هستيم اگر در استانها نگاه تکثري داشته باشيم روند معمولي خواهيم داشت وقتي از فوتبال حرفه اي حرف مي زنيم اين مسائل درست نيست. در تيم ملي همه دخيل هستند.

وي تأکيد کرد: فدراسيون فوتبال با کمترين امکانات حرکت مي کند. نگاه اصلاحي بايد اتفاق بيافتد. اينجا مکاني است که مي توانيم دست به دست هم دهيم و به سوي موفقيت برويم دوست داشتم مديران باشگاه ها هم اينجا بوند. البته حاضران افراد مهمي هستند. گرفتن حق تبعات و هزينه هايي هم دارد. اگر حق باشگاه ها به شکوفايي برسد کاري ماندگار است که آينده هم به آن مي پردازد. اين اجحافي است که در حق فوتبال مي شود و تنها راه نجات حفظ وحدت افراد فوتبالي است. بايد حق واقعي و طبيعي فوتبال را بگيريم. اگر نگاه ما گذرا هم باشد تاريخ در مورد نتايج ما صحبت مي کند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها