کد خبر: ۱۹۷۱۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۲۳ دی ۱۳۹۲

سرخیو آگرو با اعلام این که به زودی به مستطیل سبز باز خواهد گشت، لیونل مسی را بهترین بازیکن جهان توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی که به دلیل مصدومیت مدت‌هاست خانه نشین شده به زودی به مستطیل سبز باز خواهد گشت.

مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی درباره مصدومیت خود گفت: یکی از سخت‌ترین مصدومیت‌های فوتبالی خودم را پشت سر گذاشتم و هفته‌ آینده به انگلیس باز خواهم گشت تا بتوانم زیر نظر پزشکان باشگاه تمریناتم را ادامه دهم و امیدوارم که به زودی به فوتبال بازگردم. هیچ وقت فکر نمی کردم که مصدومیتم تا این اندازه شدید باشد. تا به حال چنین مصدومیت سنگینی را تجربه نکرده بودم.

سرخیو آگرو در باره رویارویی منچسترستی با بارسلونا و تقابلش با لیونل مسی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: دیدار منچسترسیتی و بارسلونا حساس ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. تیم ما ترسی از بارسلونا ندارد. بازیکنان خوبی داریم که با بازیکنان بارسلونا همسطح هستند و چیزی از آنها کم ندارند. دیدار با آنها چالش بزرگ برای ما محسوب می‌شود. امیدوارم که بتوانیم در لیگ قهرمانان اروپا تاریخ‌سازی کنیم و با شکست بارسلونا به جمع هشت تیم برتر راه یابیم. آن دیدار هم برای ما و هم برای بارسلونا بازی سختی محسوب می‌شود.

مهاجم آرژانتینی درباره لیونل مسی که به تازگی دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و به ترکیب بارسلونا برگشته است گفت: مسی خیلی زود مصدومیت خود را پشت سر گذاشت و با قدرت به فوتبال برگشت. او انگار از یک سیاره دیگر آمده است. به نظر من لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ و بهترین بازیکن حال حاضر جهان است و تنها او شایسته کسب "توپ طلا"ی فوتبال جهان در سال 2013 است. حضور مسی آماده در جام جهانی 2014 برزیل به سود آرژانتین خواهد بود و می‌تواند تاثیر زیادی روی سرنوشت ما داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها