کد خبر: ۱۹۶۹۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۲۲ دی ۱۳۹۲
محمد فرامرزي در خصوص پيروزي سپاهان برابر داماش عنوان کرد: بايد کسب چهارمين پيروزي پياپي سپاهان را به کادر فني، بازيکنان و هواداران تيم‌مان تبريک بگويم و از آنها تشکر کنم. هواداران ما در سردترين زمان سال به ورزشگاه آمدند و ما را تنها نگذاشتند تا شادي پيروزي برابر داماش بيشتر شود.

به گزارش تسنيم،وي با ابراز رضايت از نتيجه حاصله برابر داماش گيلان، افزود: براي بازي با داماش علاوه بر شرايط جوي و سرماي هوا، شرايط بسيار سختي داشتيم و با سختي توانستيم براي اين بازي حاضر شويم. هادي عقيلي مصدوم بود و نتوانست از ابتدا براي ما به ميدان برود و از سوي ديگر احمدي و خليل‌زاده به دليل مصدوميت حضورشان در ترکيب در هاله‌اي از ابهام بود. پيش از بازي با اين تفکر و به اين شکل خودمان را براي بازي با داماش آماده کرديم که خدا را شکر در پايان بازي توانستيم 3 امتياز بگيريم.

سرپرست تيم فوتبال سپاهان با بيان اينکه مي‌دانستيم بازي سختي برابر داماش داريم، اظهار داشت: بازيکنان ما نشان دادند مرد روزهاي سخت هستند و توانستند در يک روز بسيار سخت مقابل داماش نمايش خوبي داشته باشند و يک پيروزي دلچسب هم کسب کنند. ما با توجه به شرايط تيم‌هاي بالاي جدول به اين برد احتياج داشتيم و خوشبختانه توانستيم نتيجه خوبي هم بگيريم.

فرامرزي در خصوص نزديک شدن سپاهان به تيم‌هاي بالاي جدول و اينکه اين تيم شانس صدرنشين شدن دارد يا نه، گفت: صحبت کردن درباره صدرنشيني زود است و نمي‌توان از حالا با قاطعيت گفت که مي‌توانيم صدرنشين شويم. شرايط ما نسبت به نيم فصل اول بهتر شده و توانستيم خودمان را ترميم کنيم اما جايگاه فعلي هنوز براي‌مان راضي‌کننده نيست.

وي با اشاره به ديدارهاي باقي‌مانده سپاهان در ليگ برتر، ادامه داد: ما 8 بازي تا انتهاي ليگ داريم و 8 بازي پيش رو براي سپاهان حکم فينال را دارد. اين 8 بازي به اين دليل براي ما فينال به حساب مي‌آيد که ما در اوايل فصل امتيازات زيادي از دست داديم و اميدوارم بتوانيم در هفته‌هاي پيش رو به روند پيروزي‌هاي‌مان ادامه دهيم.

سرپرست تيم فوتبال سپاهان در خصوص ديدار هفته آينده اين تيم با راه‌آهن سورينت عنوان کرد: تيم راه‌آهن يکي از با سابقه‌ترين و ريشه‌دارترين تيم‌هاي ليگ برتر است که در ديدار رفت هم موفق شد ما را در زمين خودمان متوقف کند. ما براي همه تيم‌ها احترام قائليم و به نتيجه هفته قبل راه‌آهن هم کاري نداريم، چون در هر بازي بر اساس تاکتيک خودمان و نقاط و ضعف و قوت تيم‌مان به مصاف حريفان مي‌رويم.

فرامرزي با اشاره به شکست سنگين راه‌آهن برابر گسترش فولاد تبريز يادآور شد: خوردن 5 گل در بازي با گسترش فولاد نشان دهنده اين نيست که راه‌آهن ضعيف است. به هر حال در بازي‌ها شرايطي پيش مي‌آيد که اين نتايج رقم مي‌خورد. مس هم مقابل پرسپوليس 6 گل خورد اما در بازي‌هاي بعدي نتايج خوبي گرفت. اکنون هم ما کاري به 5 گلي که راه‌آهن مقابل گسترش فولاد خورده کاري نداريم و نبايد اين تيم را دست‌کم بگيريم.

وي در پايان تصريح کرد: راه‌آهن در تهران حريف سرسختي است و اکنون که براي ماندن در ليگ مي‌جنگد انگيزه خاص خود را دارد و بايد از اين حريف ترسيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها