کد خبر: ۱۹۶۸۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۲۲ دی ۱۳۹۲
یدالله جهانبازی و قضاوت اش و البته هند مهاجم فولاد به سوژه کنونی پرسپولیسی ها برای اعتراض تبدیل شده است.

به گزارش 598 به نقل از گل، در این فصل اگر اخبار تیم‌های مختلف لیگ برتر را زیرنظر گرفته باشید، بیشترین بیانیه و بیشترین اعتراض در بین تیم‌های لیگ برتر با اختلاف به باشگاه پرسپولیس مدیران و سرمربی این تیم‌ می رسد.

 

آنها از شروع فصل تا به امروز سیستم اعتراض به تاکتیکی برای خود پس از هر بازی تبدیل کرده‌اند و بی‌تردید می‌توان پرسپولیس را پرحاشیه‌ترین و جنجالی‌ترین تیم این فصل لیگ عنوان کرد که بارها علیه فدراسیون، کمیته انضباطی، سازمان لیگ و تیم‌های دیگر لیگ اعتراض یا بیانیه صادر کرده است که آخرین اعتراض آنها به قضاوت‌های جهانبازی برای پرسپولیس بود.

 

این در حالی است که پرسپولیس در فضایی آرام‌تر مثل سایر تیم‌ها در لیگ می‌توانند شرایط بهتری را برای تیم خود و کل رقابت‌های لیگ که بسیار حساس است رقم بزنند.

 

البته علی دایی از دوران بازیگری‌اش تا دوران مربیگری اعتراض را نوعی از اخلاق خود قرار داده است و این سبک کاری اوست که سال‌هاست با آن در این فوتبال حضور دارد.

 

اما در این روند رویانیان هم نمود پیدا کرده. مدیری  که در سال‌های گذشته مدیری آرام‌تر بود به مردی معترض تبدیل شده که پس از هر بازی و در هر نتیجه‌ای واکنش‌های اعتراض‌آمیز آنها کاملا در خبرها پیداست.

 

امروز و فردا با هر پرسپولیسی ای که سلام علیک می کنی از هند آرش افشین خواهد گفت حال آنکه همین بازی پیش مقابل نفت، داور با یک سوت اشتباه نفت را از گلزنی مقابل پرسپولیس واداشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها