کد خبر: ۱۹۶۶۰۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۲۱ دی ۱۳۹۲
باشگاه پرسپوليس به انتخاب جهانبازي براي سه بازي خارج از خانه اين تيم با تيم‌هاي مدعي اعتراض کرده و معتقد است اشتباهات اين داور موجب باخت اين تيم در اين بازي‌ها شده است.
مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس با انتقاد از قضاوت‌هاي يدالله جهانبازي براي سرخ‌پوشان در سه بازي خارج از خانه اظهار کرد: آقاي جهانبازي با اشتباهات خود در سه بازي خارج از خانه خود مقابل تيم‌هاي مدعي عامل باخت اين تيم بوده است. در اين فصل پرسپوليس در چهار بازي خارج از خانه بازي را به تيم‌هاي مدعي واگذار کرده که همه آن‌ها به خاطر اشتباهات داوري بوده است.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: براساس اظهار نظر کارشناسان داوري گل دوم تيم فولاد هند بود و جهانبازي در ديدار با تراکتورسازي هم دو پنالتي پرسپوليس را ناديده گرفت که کارشناسان داوري حداقل روي يکي از اين پنالتي‌ها اتفاق نظر داشتند. همچنين اين داور در بازي خارج از خانه مقابل نفت تهران در ورزشگاه تختي نيز در دقيقه 78 پنالتي پرسپوليس را در اثر هند بازيکن حريف ناديده گرفت. در بازي مقابل سپاهان هم که ديگر همه ديدند محسن قهرماني با پرسپوليس چه کرد و در دقيقه 2 علاوه بر اخراج يک بازيکن، پنالتي بي‌مورد هم براي سپاهان اعلام کرد.

قدوسي گفت: چرا بايد در چهار بازي خارج از خانه مقابل تيم‌هاي مدعي اين همه اشتباهات داوري براي پرسپوليس اتفاق بيفتد که در سه بازي جهانبازي با اشتباهات خود معادلات را عوض کرد. رويانيان قبل از اين بازي به خاطر اشتباهات جهانبازي در بازي مقابل نفت و تراکتورسازي مراتب نگراني خود را طي يک تماس تلفني با عسگري اعلام کرده بود و از او خواست شرايطي فراهم شود که مجددا اين اتفاق رخ ندهد. همچنين منتقمي، قائم مقام باشگاه نيز نگراني باشگاه را به کفاشيان و تاج اعلام کرده بود که چرا در سه بازي خارج از خانه جهانبازي بايد براي پرسپوليس قضاوت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها