کد خبر: ۱۹۶۶۰۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۲۱ دی ۱۳۹۲
آبي‌پوشان لندني با غلبه بر ميزبان خود، هال‌سيتي موقتاً صدرنشين شدند.
هفته بيست‌و‌يکم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس عصر امروز (شنبه) با انجام يک ديدار آغاز شد که طي آن و در نخستين بازي هفته تيم فوتبال هال‌سيتي در خانه خود پذيراي چلسي، يکي از مدعيان قهرماني بود.

شاگردان ژوره مورينيو که از مدعيان اصلي قهرماني ليگ برتر انگليس هستند موفق شدند اين بازي را با نتيجه 2 بر صفر به سود خود به پايان برسانند. گل‌هاي چلسي را در اين بازي ادن ازار (56) و فرناندو تورس (87) به ثمر رساندند. آبي‌پوشان لندني با اين برد 46 امتيازي شدند و موقتاً در صدر جدول رده‌بندي جاي گرفتند. هال‌سيتي هم با اين شکست 23 امتيازي شد و در مکان دهم جدول ايستاد.

هفته بيست‌ودوم ليگ برتر انگليس عصر امروز با برگزاري ديدارهاي زير پيگيري خواهد شد:

* کارديف سيتي - وستهام

* اورتون - نوريچ‌سيتي

* فولام - ساندرلند

* ساوتهمپتون- وست‌برومويچ

* تاتنهام - کريستال‌پالاس

ساعت 21 امشب هم منچستريونايتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف سوانزي مي‌رود. شاگردان ديويد مويس اخيراً توسط همين تيم از جام حذفي انگليس حذف شدند.

در ادامه اين رقابت‌ها فردا (يکشنبه) 2 بازي برگزار مي‌شود، در نخستين بازي نيوکاسل در خانه خود ميزبان منچسترسيتي است و در ديدار دوم استوک‌سيتي پذيراي ليورپول خواهد بود.

پرونده هفته بيست‌و‌يکم ليگ برتر دوشنبه شب با انجام ديدار آستون‌ويلا - آرسنال بسته خواهد شد.

در حال حاضر در جدول رده‌بندي ليگ برتر تيم فوتبال چلسي با 46 امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي آرسنال و منچسترسيتي هم به ترتيب با 45 و 44 امتياز در مکان‌هاي دوم و سوم هستند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها