کد خبر: ۱۹۶۵۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۱ دی ۱۳۹۲
سازندگان «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی» می‌گویند دومین قسمت این مجموعه اکشن کمیک استریپی، حال و هوایی متفاوت از فیلم‌های ابرقهرمانانه صنعت سینما دارد.

مسئولان شرکت فیلم سازی مارول با انتشار عکس‌هایی تازه ار محصول جدید خود اعلام کرده‌اند ماجراجویی‌های ابرقهرمان فیلم ‌آن‌ها، از حال‌وهوای تازه‌ای برخوردار است.

خط اصلی قصه قسمت دوم «کاپیتان آمریکا» در کنار توجه به ماجراهای قسمت اول آن، گوشه چشمی هم به قصه فیلم‌نامه «آونجرز/انتقام گیران» دارد.

در این قصه کاراکتر استیو راجرز که در مواقع خطر تبدیل به ابرقهرمانی به نام کاپیتان آمریکا می‌شود، زندگی آرامی در شهر واشنگتن دارد.

تلاش استیو راجرز این است که خودش را با شرایط زندگی مدرن وفق دهد. اما زمانی که یکی از همکارانش مورد حمله قرار می‌گیرد، او درگیر ماجراهای تازه‌ای می‌شود.

استیو راجرز/ کاپیتان آمریکا متوجه می‌شود کره زمین و ساکنان ‌آن در خطر نابوی قرار دارند و برای نجات بشریت وارد یک مبارزه سخت تازه می‌شود.

به نوشته سایت اینترنتی موویز، کریس ایوانز برای سومین بار لباس ابرقهرمان قصه را در «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی» به تن می‌کند.

او در کنار بازی در نقش استیو راجرز/ کاپیتان آمریکا در قسمت اول فیلم، سال قبل در »آونجرز» هم دوباره در نقش این کاراکتر ظاهر شد.

قسمت اول کاپیتان آمریکا در سال2011 به نمایش عمومی درآمد. این فیلم با هزینه تولید 130 میلیون دلاری، حدود177 میلیون دلار در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی فروش کرد.

اسکارلت یوهانسن که در قسمت اول فیلم هم حضور داشت، در دومین قسمت هم دوباره نقش بلک ویدو (بیوه سیاه‌پوش) را بازی کرده است.

او هم یک ابرقهرمان است که در طول ماجراجویی‌های فیلم به کمک کاراکتر کاپیتان آمریکا می‌آید، تا بر دشمنان بشریت غلبه کنند.

دیگر بازیگران قسمت دوم عبارتند از هیو ویوینگ، ساموئل ال جکسن، تامی لی جونز، سباستین استن و استنلی توسی.

رابرت ردفورد بازیگر قدیمی سینما هم در این قسمت فیلم، در یکی از نقش های مهم بازی کرده است. اما هنوز معلوم نیست وی چه نقشی در ماجراهای قصه به عهده دارد.

کارگردانی فیلم را جو جانسن انجام داده است.او این اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استریپی را بر اساس فیلم نامه‌ای از کریستوفر مک کوآری کارگردانی کرده است. او کارگردان قسمت اول فیلم نبود. برادران روسو ( آنتونی وجو) آن را کارگردانی کرده بودند.

هزینه تولید «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی» حدود140 میلیون دلار شده و کمپانی پارامونت هم در امر تولید آن با شرکت فیلم سازی مارول همکاری کرده است. این فیلم برای 22 ژولای سال جاری میلادی به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها