کد خبر: ۱۹۶۳۰۴
زمان انتشار: ۱۸:۵۴     ۲۰ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت: شک نکيد که هدف تيم داماش کسب رتبه تک رقمي در جدول ليگ برتر است هرچند که به دليل مسائل مالي کمي از اين هدف دور شده‌ايم اما اميدوارم با رفع مشکلات بتوانيم به اين مهم دست يابيم.
  افشين ناظمي در نشست خبري پيش از بازي تيم‌هاي سپاهان و داماش گيلان اظهار کرد: در طول هفته‌اي که گذشت تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم و به خوبي سپاهان را مي‌شناسيم. اميدوارم بتوانيم در اين بازي با دست پر به رشت برگرديم و يک بازي قابل قبول به نمايش بگذاريم تا همه از ديدن آن لذت ببرند.

به گزارش ايسنا، وي افزود: سپاهان بارها ثابت کرده که يک تيم بزرگ است و هميشه جزو مدعيان بوده و چند عنوان قهرماني در کارنامه‌اش وجود دارد و در چند هفته‌ي گذشته برخلاف نتايج ضعيف تيم ما به خوبي نتيجه گرفته است.

سرمربي تيم فوتبال داماش در پاسخ به اين سوال که چه بازيکناني در بازي فردا از شما غايب هستند، گفت: روح‌الله سيف‌اللهي به دليل سه اخطاره بودن نمي‌تواند بازي کند. هم‌چنين مرتضي ابراهيمي، سروش‌نيا و قدمي را به دليل مصدوميت در اختيار نخواهيم داشت.

ناظمي تصريح کرد: هدف ما در وهله‌ي اول کسب رتبه‌ي تک‌رقمي در جدول ليگ است اما به خاطر مشکلات مالي کمي از اين هدف دور شده‌ايم. با اين حال اميدوارم هرچه زودتر اين مشکلات حل شود و امکانات مطلوب در اختيار ما قرار گيرد تا اين نتايج ضعيف جبران شود.

وي در پاسخ به اين سوال که فکر مي‌کنيد اگر بازي فردا در زير بارش برف انجام شود شرايط بازي چگونه خواهد شد، گفت: ما در رشت روي چمن مصنوعي بازي و تمرين مي‌کنيم و چون در هنگام برف و باران روي اين زمين آب جمع نمي‌شود براي ما تفاوت چنداني ندارد که در اين بازي برف ببارد يا نه. ضمن اين‌که ما تجربه‌ي بازي روي برف را نداريم اما فکر نمي‌کنم اين مشکلات روي روند بازي تاثير منفي داشته باشد و بارش برف به نفع يک تيم نخواهد بود.

سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان در پاسخ به اين سوال که آيا صحت دارد که ساختمان باشگاه داماش قرار است به فروش برسد، گفت: در جريان فروش ساختمان نيستم. ما مشکلات بسياري داريم و وقت فکر کردن به اين مسائل را نداريم و مديرعامل باشگاه خودش اين مسائل را حل مي‌کند.

ناظمي در پاسخ به اين سوال که با توجه به اين‌که محرومان زيادي داريد آيا بازي دفاعي ارايه خواهيد داد، تصريح کرد: ما هيچ‌گاه بازي تدافعي انجام نمي‌دهيم و از ابتداي ليگ هميشه براي زدن گل‌هاي زياد به ميدان آمده‌ايم و مطمئن باشيد که در بازي برابر سپاهان هم اين‌چنين نخواهد بود.

وي درخصوص اين مطلب که آيا بازيکن ديگري در داماش وجود دارد که مانند عليرضا جهانبخش قابليت رفتن به يک تيم اروپايي را داشته باشد، گفت: استان گيلان هميشه بازيکنان طراز اولي داشته است؛ بازيکناني همچون هادي محمدي و مسعود حسن‌زاده که آينده‌ي خوبي دارند. هم‌چنين اميرمحمد مظلوم که در تيم زير 17 سال بازي مي‌کرد و سعيد مرتضوي آينده‌ي بسيار روشني دارند اما فعلا به دليل مصدوميت نمي‌توانند بازي کنند.

سرمربي تيم فوتبال داماش درباره تعطيل کردن تمرينات تيم داماش از سوي بازيکنان اين تيم گفت: ما بعد از بازي با تيم استقلال تمرين نکرديم و سه روز قبل بازي با گسترش تمرين را شروع کرديم اما در هفته‌ي گذشته تمرينات ما به طور مرتب برگزار شده و از آمادگي خوبي نيز برابر سپاهان برخورداريم.

ناظمي خاطرنشان کرد: هميشه من چه آن زمان که به عنوان مربي به اصفهان آمدم و چه آن زمان به عنوان سرمربي به اصفهان آمدم بازي خوبي را برابر هر دو تيم اصفهاني به نمايش گذاشته‌ام و اميدوارم فردا نيز همين رويه را تکرار کنم و يک بازي خوب انجام دهم تا همه‌ي تماشاگران خشنود شوند. ايراني‌ها همه جا و در همه‌ي رشته‌ها مي‌توانند خود را در آسيا و اروپا مطرح کنند؛ چون پتانسيل بسيار بالايي دارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها