کد خبر: ۱۹۶۲۹۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۲۰ دی ۱۳۹۲
مهاجم تيم فولاد گفت:به تيمي مثل فولاد در فوتبال کشور کم توجهي مي شود.
 اسماعيل شريفات درباره بازي تيمش مقابل پرسپوليس عنوان کرد:طبيعتا بازي سختي با پرسپوليس در پيش داريم اما ما به چشم يک مسابقه معمولي به اين ديدار نگاه مي کنيم.هدف مان است که به حواشي اين ديدار توجه نکنيم.

به گزارش اوج، وي ادامه داد:تمرکز لازم را داريم تا به پيروزي برسيم و نتيجه بازي رفت را جبران کنيم.هدف ما قهرماني در ليگ برتر است تا بتوانيم هوادارنمان را شاد کنيم.

شريفات درباره دو گلي که در دربي خوزستان زد گفت:در آن دو گل من فقط ضربه آخر را زدم و تلاش بچه ها بود که به گل تبديل شد.در بازي با پرسپوليس هم مهم نيست چه کسي گل مي زند و پيروزي در اين بازي اهميت دارد.

وي درباره ديدگاه کادر فني فولاد درباره اين مسابقه اظهار داشت:فرکي با صحبت هايي که طي روزهاي گذشته با ما داشته است روحيه برد را به تيم تزريق کرد.او گفت که به اين مسابقه به چشم ديداري مثل ساير بازي ها نگاه کنيد و بدون استرس وارد زمين شويد.تجربه ام به من مي گويد ري خواندن پيش از مسابقه فايده اي ندارد و نتيجه در زمين مشخص مي شود.

شريفات درباره عدم حضور بازيکني از فولاد در تيم ملي طي اردوهاي اخير گفت:متاسفانه فقط بازي هايي که در آزادي برگزار مي شود ديده مي شود و در غير اين صورت ما بايد 7 ملي پوش داشتيم.به تيمي مثل فولاد در فوتبال کشور کم توجهي مي شود.اين را من نمي گويم و کارشناسان مي گويند که فولاد مي تواند در تيم ملي داراي جايگاه خوبي باشد.اميدوارم کادر فني تيم ملي به فولاد توجه کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها