کد خبر: ۱۹۶۲۸۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۲۰ دی ۱۳۹۲
هافبک تيم استقلال گفت:با تشخيص کادرفني در بيشتر بازي‌ها به عنوان هافبک نفوذي به ميدان رفتم و به خاطر همين کمتر شانس گلزني پيدا کردم.
  به نقل از سايت رسمي استقلال،سياوش اکبرپور بازي فردا را سخت عنوان کرد و ابراز اميدواري نمود استقلال بتواند به هفتمين برد پي‌درپي خود دست پيدا کند.

*چه پيش‌بيني از بازي با استقلال‌خوزستان داري؟

ما بازي ‌آساني را پيشرو نداريم همان‌طور که تا به امروز هيچ ديدار آساني هم نداشتيم. همه ديدارها براي ما سخت و حساس هستند و بايد خيلي تلاش کنيم تا به برد برسيم. استقلال‌خوزستان از جمله تيم‌هاي خوب و آماده ليگ است. بازيکنان و مربي جواني دارد و همان‌طور که در بازي رفت مقابل ما خوب ظاهر شد در ديدار فردا هم مي‌تواند خوب ظاهر شود از اين‌رو ما به هيچ‌وجه اين تيم را دست‌کم نمي‌گيريم و حتماً طوري بازي مي‌کنيم که بتوانيم به پيروزي رسيده و صدرنشيني خود را حفظ کنيم.

*استقلال بازهم براي اين ديدار با کمبود بازيکن مواجه است؟

اين مشکل را ما از اول فصل داشتيم و هيچوقت هم دست‌بردار ما نبوده است. متاسفانه الان هم مصدوم زياد داريم و من اميدوارم يک روز برسد که بازيکنان مصدوم ما به پايان برسند و بالاخره استقلال بتواند با يک تيم کامل به مصاف حريفان خود برود.

*شرايط خودت چه طور است؟

خوشبختانه شرايط خوبي دارم و در اين چند روز هم تمرينات خوبي را سپري کردم تا هيچ مشکلي از نظر آمادگي نداشته باشم و بتوانم در صورت صلاحديد کادرفني، استقلال را در ديدار فردا همراهي کنم.

*چرا اين فصل کمتر گل مي‌زني؟

با تشخيص کادرفني در بيشتر بازي‌ها به عنوان هافبک نفوذي به ميدان رفتم و به خاطر همين کمتر شانس گلزني پيدا کردم، اما مثل هر بازيکني دوست دارم براي تيمم گلزني کنم و اگر فرصت خوبي نصيبم شود حتماً از  آن استفاده مي‌کنم.

*در يک اقدام خيرخواهانه شما بازيکنان به همراه کادرفني استقلال به ديدار بيماران پيوندي رفتيد. از اين حرکت پسنديده و فرهنگي صحبت مي‌کنيد؟

باشگاه باني اين حرکت بود و ما هم به عنوان بازيکنان استقلال وظيفه خود ديديم از اين بيماران ملاقات کنيم. صحنه‌هاي تلخ و دردآوري بود که خود من به شخصه خيلي متاثر شدم. آدم وقتي به اينجور جاها مي‌رود تازه بيشتر قدر سلامتي خود را مي‌داند. اميدوارم کسي از درد بيماري در رنج نباشد همه ما آدم‌ها همنوع و همدرد يکديگر هستيم، به خاطر همين دعا مي‌کنم همه مريضان شفا پيدا کرده و به سلامتي کامل برسند.

*بعد از بازي‌ با استقلال‌خوزستان بايد به مصاف پرسپوليس برويد؟ چه پيش‌بيني از دربي داري؟

هنوز صحبت کردن در مورد دربي خيلي زود است. ما همه فکر و ذکرمان معطوف به بازي با استقلال‌خوزستان است و الان اصلاً درمورد دربي فکر نمي‌کنيم تا با کسب يک پيروزي خوب خود را آماده بازي با پرسپوليس کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها