کد خبر: ۱۹۶۲۶۱
زمان انتشار: ۱۸:۲۳     ۲۰ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز در اظهارنظري جالب به انتقاد از شرايط حاکم بر داوري فوتبال کشور پرداخت.
محمود ياوري در خصوص بازي روز شنبه فجرسپاسي مقابل صباي قم اظهار داشت: در خصوص بازي صحبتي ندارم و نمي‌خواهم حرف بزنم اما از مسئولان فدراسيون مي‌خواهم که نظارت بيشتري روي مسائل داوري داشته باشند. فدراسيون بايد به داشتن کميته داوران و برگزاري مسابقات افتخار کند اما بايد بگويم 5 هفته است که از داوري ضربه مي‌خوريم.

به نقل از تسنيم، وي با بيان اين مسئله که در بازي گذشته تيمش مقابل تراکتورسازي کمک داور گل سالم شيرازي‌ها را مردود اعلام کرده است، عنوان کرد: الان شرايط طوري شده که بايد داورها را رها کنيم و کمک داورها را بچسبيم! اسم اين را نمي‌شود فوتبال گذاشت. دوستان عملاً به جاي اينکه ما را محروم کنند مرحوم مي‌کنند!

سرمربي فجر سپاسي شيراز ادامه داد: واقعاً نمي‌دانم چطور بايد بگويم که از داوري ضربه مي‌خوريم. متاسفانه کمک داوري که بسيار باتجربه است در بازي ما اشتباه مي‌کند. فقط بايد اين را بگويم که اگر تيم‌هايي مانند پرسپوليس و استقلال هم بودند اينگونه داوري‌ها اتفاق مي‌افتاد؟

ياوري ضمن تاييد صحبت‌هاي چند هفته پيش اسکوچيچ مبني بر اينکه تيم‌هاي بزرگ با تيم‌هاي کوچک فرق دارند، گفت: دقيقاً همين‌طور است. انگار آنها از ما بهتران و تافته جدابافته هستند. متاسفانه وزرا و مسئولان کشور هم طرفدار يکي از اين 2 تيم استقلال و پرسپوليس هستند که اين مسئله باعث مي‌شود تا در حق تيم‌‌هاي ديگر اجحاف شود. ديگر فريادمان به آسمان رسيده و به قول فردوسي‌پور مي‌خواهم سرم را به ديوار، سنگ و ميز بزنم. آقايان به کجا چنين شتابان؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها