کد خبر: ۱۹۶۲۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۲۰ دی ۱۳۹۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اهداف فتنه‌گران زنده است، گفت: نباید یاد فتنه از ذهن‌ها پاک شود.
 به گزارش 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره 230 شهید این شهرستان که در مسجد گلزار شهدای املش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدا با اخلاص و خون پاک خود نهال انقلاب که زمینه‌ای برای انقلاب جهانی حضرت ولی عصر (عج) است را آبیاری کردند.

وی بیداری اسلامی در جهان را نشأت گرفته از خون پاک و مطهر شهدا دانست و افزود: موج بیداری اسلامی در جهان نشأت گرفته از انقلاب ماست که توانسته الگویی برای جهانیان باشد.

این مسئول با اشاره به وصیتنامه‌های شهدا با محوریت « پشتیبانی از ولایت را فراموش نکنید» خاطرنشان کرد: با حرکت کردن در مسیر امامت و ولایت مراقبت کنیم که در جامعه شیعی و اسلامی امامت غریب واقع نشود.

وی با بیان اینکه شهدا همه چیز خود را کنار گذاشتند و در راه دفاع از اسلام و انقلاب و وطن شهید شدند، خاطرنشان کرد: «نگذارید امام تنها بماند» مفهوم کلام همه شهداست.

محسن‌زاده با تأکید براینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد، متذکر شد: شهدا درس شهادت، ایثار و آزادگی را از مکتب امام حسین(ع) آموختند.

وی افزود: زمانی که مردم از امامت و ولایت جدا شدند دشمنان توانستند سنگ بنای اسلام را منحرف کنند و مسیر را به باطل ببرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به جریان‌های اوایل انقلاب تاکنون به ویژه فتنه 88 خاطرنشان کرد: تا اهداف فتنه‌گران زنده است نباید یاد فتنه از ذهن‌ها پاک شود.

وی با اشاره به اینکه آب حیات‌بخش و زلال نظام اسلامی با محوریت ولایت فقیه معنا پیدا می‌کند، یادآور شد: اطاعت از ولی امر مسلمین و پیروی از خط امام راحل تداوم‌بخش خون شهدا است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها