کد خبر: ۱۹۶۱۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۹ دی ۱۳۹۲
رئیس شورای اسلامی شهر قم در گفتگو با قم فردا:
رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بودجه پیشنهادی شهردار به هیئت رییسه این شورا، تصریح کرد: بودجه پیشنهادی شهردار برای سال 93 قابل تحقق است.
به گزارش 598، حجت الاسلام سید محمد آتش زر، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با  اشاره به این موضوع که بودجه شهرداری برای سال آینده از 550 میلیارد تومان امسال به 760 میلیارد تومان رسیده است، اظهار داشت: بودجه پیشنهادی شهردار در حدود 760 میلیارد تومان است که از طریق درآمدهای حاصل از عوارض و موارد دیگر بدست می آیدکه به نظر رقم معقولی است.

وی با بیان این که یک بودجه پیوستی هم به شورای شهر ارائه گریده است، تاکید کرد:در این بودجه در آمد 1500میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است که تحقق یافتن این رقم درگرو همکاری مسئولین استانی و کشوری است.

آتش زر در ادامه مدت زمان بررسی بودجه را یک ماه عنوان کرد و افزود: در بررسی بودجه معمولا  بودجه هایی که 20 الی 25 درصد افزایش نسبت به سال قبل داشته باشد ، قابل تحقق است که بودجه امسال 550 میلیارد تومان  بود و اگر 20 در صد به آن اضافه کنیم حدودا می شود 700 میلیارد تومان برای سال بعد، که اگر شهرداری یک همت بلند داشته باشد این رقم  قابل تحقق می باشد.

وی با اشاره به پروژه های عظیمی که در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: سیاست اصلی شورا که قبل از فرستادن بودجه به شورا به شهرداری ابلاغ شد ، اتمام پروژه های نیمه تمام در سال 93 بوده است و سیاست ما هم در بررسی بودجه سال آینده حول همین موضع خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها