کد خبر: ۱۹۶۱۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۹ دی ۱۳۹۲
استقلال خوزستان اين هفته با همتاي تهراني‌اش استقلال تهران يک بازي حساس و جذاب را در پيش دارد.

در همين رابطه با دروازه‌بان اين تيم که قطعا روز سختي را مقابل استقلال تهران در آزادي در پيش دارد با هم مي‌خوانيم. گفت‌وگوي سايت گل با هيگويتاي وطني يا همان پرويز کريمي بخوانيد.

بازي با استقلال؟

قطعا بازي‌هايي که پخش تلويزيوني است براي همه بازيکنان جذاب است. چه برسد که آن بازي با استقلال تهران در آزادي باشد. استقلالي‌ها در اين چند هفته توانسته‌اند برخلاف رونده بازي نتيجه لازم را بگيرد، اما ما گول اين چيزها را نمي‌خوريم و مي‌دانيم که استقلال تيم بزرگ و قابل احترامي است براي همين با تمام قوا به مصاف آنها مي‌رويم.

فکر مي‌کني بتواني در اين بازي بدرخشي؟

من نه تنها در اين بازي بلکه در تمام بازي‌ها سعي مي‌کنم بدرخشم. وقتي يک مربي آن هم آقاي ويسي که هميشه سعي کرده با بازيکنان رابطه خوبي داشته باشد به تو اعتماد مي‌کند قطعا جز کسب موفقيت براي تو راهي نمي‌ماند. نه تنها من بلکه همه بازيکنان سعي مي‌کنند که براي ويسي و استقلال خوزستان بهترين بازي‌ها را به نمايش بگذارند. بله من تمام سعي خودم را مي‌کنم که در اين بازي بدرخشم و به شما قول مي‌دهم و سعي مي‌کنم به عنوان بهترين بازيکن زمين انتخاب شوم.

پس يک جورهايي داري براي مهاجم استقلال کري مي‌خواني؟

کري نخواندم، هدفم را گفتم. ما همگي تلاش مي‌کنيم که اين بازي را ببريم و يک حريف دست و پا بسته نيستيم و من هم سعي مي‌کنم به عنوان دروازه‌بان تيم اگر با صلاحديد آقاي ويسي در زمين باشم بهترين بازي خود را به نمايش بگذارم.

جايگاه استقلال خوزستان را در اين فصل کجا مي‌بينيد؟

تيم ما پتانسيل بالايي دارد ولي من واقع‌بينانه به قضيه نگاه مي‌کنم. ما نه سقوط مي‌کنيم و نه مي‌توانيم قهرمان شويم سهميه بگيريم. اما سعي مي‌کنيم به عنوان يکي از بهترين تيم‌ها نمايش خوبي از خودمان به نمايش بگذاريم و تا هفته آخر تلاش مي‌کنيم تا جدول صعود کنيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها