کد خبر: ۱۹۶۱۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۱۹ دی ۱۳۹۲
«وکیل مدافع» محصول سینمای کره جنوبی، تبدیل به یک فیلم پرفروش شده است. این درام سیاسی شرح‌حال گونه این هفته هم صدرنشین جدول گیشه نمایش شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فروش 9 میلیون دلاری فیلم در 925 سالن سینمای کشور، آن را برای سومین هفته متوالی به مقام صدرنشینی رساند.

فروش کلی فیلم طی هفده روز نمایش عمومی به 54 میلیون دلار رسیده است و تحلیل‌گران اقتصادی سینما برای آن پیش‌بینی یک فروش کلی 70 تا 90 میلیون دلاری می‌کنند.

رسانه‌های گروهی کره جنوبی با عنایت به موفقیت کلان «وکیل مدافع» می‌نویسند صنعت سینمای کشور در ابتدای سال جدید میلادی، شروع خوبی داشته است.

کارگردان فیلم یانگ وو سوک با این درام سیاسی اولین کار بلند سینمایی خود را ارائه داده و با نقدهای مثبت منتقدان سینمایی روبرو شده است.

به نوشته سایت اینترنتی باکس آفیس، تا به حال حدود هشت میلیون تماشاچی سینما در کره جنوبی به تماشای فیلم نشسته‌اند.

سونگ کانگ هو بازیگر مطرح سینمای کره جنوبی، در نقش اصلی «وکیل مدافع» ظاهر شده است و منتقدان از بازی او تعریف زیادی کرده‌اند.

«معجزه در سلول شماره 7» که سال 2013 پرفروش‌ترین فیلم سال صنعت سینمای کره جنوبی شد، موفق به جذب حدود 13 میلیون تماشاچی به داخل سالن‌های سینما شد.

با توجه به استقبال بالای تماشاگران سینما از «وکیل مدافع»، اهل فن پیش‌بینی می‌کنند تعداد بینندگان آن از «معجزه در سلول شماره 7» بیشتر شود.

قصه «وکیل مدافع» درباره رو مو هیون رئیس جمهور سابق و متوفای کشور در دهه هشتاد میلادی و دورانی است که به کار وکالت مشغول بود.

او در پوسان زندگی و کار می‌کرد و پس از پایان تحصیلات در دبیرستان، به عنوان یک کارگر صنعتی مشغول به کار شد.

به زودی رو مو هیون کار وکالت را آغاز کرد و توسط دولت نظامی دیکتاتور کشور دستگیر شد. او به جرم دفاع از جوانان کمونیست، دستگیر، شکنجه و زندانی شد.

با این حال، وی در دادگاه دفاع قاطعی از دانشجویان دستگیر شده کرد و با این کار، به صورت یکی از چهره‌های مطرح فعال اجتماعی کره جنوبی در آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها