کد خبر: ۱۹۶۱۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۱۹ دی ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «درست است زماني بازيکن استقلال بودم اما در حال حاضر بازيکن پرسپوليسم و به پيراهن اين تيم‌ تعصب دارم.»

به گزارش 598 به نقل از  روزنامه نود، سيدمهدي سيدصالحي به علت سه اخطاره شدن نتوانست پرسپوليس را در بازي با نفت تهران همراهي کند. مهاجم بلندقامت سرخپوشان که گل هاي سرنوشت سازي براي تيمش به ثمر رسانده معتقد است پرسپوليس در بازي با فولاد مي‌تواند جبران امتياز از دست رفته هفته گذشته را کند و بازيکنان قصد ندارند به همين راحتي در اهواز به فولاد باج بدهند.

گفتگو با سیدصالحی را بخوانيد:

 

* در بازي با نفت جاي خالي‌تان کاملا احساس مي‌شد؟

- بله، من سه کارته بودم و به همين دليل عملا نمي‌توانستم براي تيم به ميدان بروم قسمت همين بود که نباشم. راضيم به رضاي خدا.

 

* اگر بوديد مي‌توانستيد از اين تساوي جلوگيري کنيد و گل بزنيد؟

- همانطور که هميشه گفتم من کوچکترين بازيکن پرسپوليس هستم. پرسپوليس از بازيکنان بزرگي سود مي‌برد که مي‌توانند براي تيم‌ بسيار مثمرثمر باشند. قسمت و تقدير اين بود که در بازي قبلي محروم باشم.

 

* پرسپوليس سه امتياز حساس بازي را از دست داد، افسوس اين موضوع را نمي‌خوريد؟

- افسوس خوردن دردي را دوا نمي‌کند، در بازي قبلي خدا خواست به نتيجه تساوي برسيم. درست است که ما در 4 بازي قبلي برنده بوديم و همه امتيازات را جمع آوري کرديم اما يک بازي هم مثل ديدار با نفت تهران چنين شرايطي حکمفرما بود. اميدوارم در بازي‌هاي آينده جبران کنيم و با کسب هر سه امتياز خودمان را به عنوان مدعي اول قهرماني مطرح کنيم. ما مي‌توانيم در ديدار آينده طوري کار کنيم که هواداران تساوي بازي با نفت را فراموش کنند.

 

* حتما مي‌داني هواداران به خاطر پيروزي‌هاي قبلي بد عادت شدند و فقط از شما پيروزي مي‌خواهند؟

- طبعا همينطور است. هواداران پرسپوليس حق دارند. بالاخره آنها علاقه فراواني به تيمشان دارند و نمي‌خواهند با از دست دادن امتياز شانس قهرماني‌شان کمتر شود. ما هم بايد به خواسته آنها احترام بگذاريم زيرا طرفداران فقط سه امتياز را مي‌خواهند و فقط با برد و پيروزي‌ مي‌توانيم آنها را از خودمان راضي کنيم. البته نبايد از نقش کادرفني و زحماتي که آنها براي پرسپوليس مي‌کشند به اين راحتي بگذريم. واقعا علي آقا و دستيارانش براي تيم سنگ تمام گذاشتند و زحمت کشيدند و ما هم با بردن است که مي‌توانيم از مربيان و طرفداران قدرداني و تشکر کنيم.

 

* ‌براي بازي با فولاد و پيروزي مقابل اين تيم آماده هستيد‍؟

- ببينيد اينکه بخواهيم از حالا پيش‌بيني کنيم و وعده وعيد پيروزي به هواداران بدهيم اصلا کار منطقي و حرفه‌اي نيست. اما بايد بگويم شرايط تيم و بازيکنان بسيار خوب است. بعد از بازي با نفت تمرينات مفيدي را برگزار کرديم تا با توکل به خدا بتوانيم فولاد خوزستان را ببريم. انشاا...با ارائه يک بازي قابل قبول اين تيم‌ را درشهر خودش شکست بدهيم.

 

* يعني اين تيم را مي‌توانيد به راحتي ببريد؟

- گفتم که درست‌ نيست قول بدهيم. بايد تمام تلاشمان را مي‌کنيم بقيه چيزها دست خداوند است. انشاا... با دست پر از آنجا برگرديم تا از کورس عقب نمانيم. همانطور که مي‌دانيد فولادخوزستان هم تيم دست و پا بسته‌اي نيست واين تيم خوزستاني را به عنوان يک تيم مدعي قهرماني مي‌شناسيم.

 

* اينکه مي‌گويند بازيکنان پرسپوليس به خاطر بازي دربی با احتياط مقابل نفت کار کردند و شايد اين احتياط را مقابل فولاد هم داشته باشند قبول داري؟

- اصلا با اين حرف شما موافق نيستم. اتفاقا به نظر من بچه‌ها تنها مقابل نفت با تمام توانشان بازي کردند بلکه همانطور که شاهد بوديم آنها از جان و دل براي موفقيت پرسپوليس مايه مي‌گذارند. بازي با فولاد حکم فينال را برايمان دارد. نمي‌دانم چرا چنين حرف و حديث‌هايي را براي پرسپوليس مي‌سازند. زيرا بازي با فولاد و دربی مانند تمام ديدارهاي ديگر سه امتياز دارد و اينکه مي‌گويند ما به خاطر دربی با احتياط کار مي‌کنيم اصلا حرف قشنگي نيست. قسمت و سرنوشت دست خداونداست. ما هم از جان و دل کار خودمان را مي‌کنيم.

 

* خودت هم سوژه دربی هستي؟

- چرا بايد سوژه باشم؟!

 

* زماني بازيکن تيم حريف بودي؟

- درست است زماني بازيکن استقلال بودم اما در حال حاضر بازيکن پرسپوليسم و به پيراهن اين تيم‌ تعصب دارم.

 

* به استقلال گل مي‌زني؟

- اول از اينکه تا زمان بازي با استقلال وقت زيادي باقيمانده و هدف اصلي ما در حال حاضر بازي با فولاد و پيروزي مقابل اين تيم است. بعد از فولاد انشاا... به دربی فکر مي‌کنيم. در ثاني اول اجازه بدهيد ببينم در بازي هستم يا خير. همه چيز بستگي به نظر کادرفني دارد. اگر علي آقا صلاح دانست و به ميدان رفتم همه تلاشم را براي موفقيت پرسپوليس مي‌کنم. ضمن اينکه گل زني من مهم نيست بلکه کسب سه امتياز برايمان از هر چيزي حتي گلزني من مهمتر است.

 

* از اين به بعد يکي از مهره‌هاي ثابت تيم‌ يعني کفشگري را در اختيار نداريد؟

- درسته، مهرداد بازيکن بسيار جنگنده و با اخلاقي است براي بهبودي اين بازيکن از ته دل دعا مي‌کنم اميدوارم هر چه زودتر به ميادين برگردد. کفشگري طي مدت گذشته و در اين فصل زحمات فراواني براي پرسپوليس کشيده اما خدا را شکر تيم ما از بازيکنان خوب زيادي برخوردار است و فکر نمي‌کنم بابت اين قضيه مشکلي داشته باشيم.

 

* راستي شنيدي که مسلمان در مصاحبه‌هايش گفته بود با بچه‌‌ها قرار گذاشتيم در جشن 50 سالگي پرسپوليس شرکت نکنيم؟

- در مورد اين قضيه نظري ندارم شما هم چنين سئوالاتي نپرسيد.

 

* مي‌توانيد صدرنشيني را از استقلال بگيريد؟

- اين هم دست خداوند است. همه سعي و کوششمان همين است که ما مي‌خواهيم قهرمان ليگ امسال شويم. اما با تقدير نمي‌توان مبارزه کرد. هر چه آن بالايي بخواهد همان مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها