کد خبر: ۱۹۶۱۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۱۹ دی ۱۳۹۲
بعضي مصاحبه‌هاي جنجالي صادقيان نه تنها هم‌تيمي‌هايش را ناراحت کرده بود بلکه باعث عصبانيت مسئولين و دايي شد تا جايي که رويانيان از دايي خواست جلوي اين قضيه را بگيرد.

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، از روزي که علي دايي سکاندار هدايت پرسپوليس شده توانسته نظم و انضباط خوبي را در اين تيم حکم فرما کند. ديسيپلين سرمربي اين تيم به حدي زياد است که حساب کار دست تمام شاگردانش آمده و دايي به دليل همين جديتش توانسته پرسپوليس را به عنوان تيم مدعي قهرماني مطرح کند.

 

با اين حال تعدادي از بازيکنان پرسپوليس هر از چند گاهي با مصاحبه‌هاي جنجالي باعث ناراحتي علي دايي شده‌اند. در بين اين دسته از بازيکنان بيشتر اسامي جوان‌ترهاي اين تيم به چشم مي‌خورد. پيام صادقيان، محسن مسلمان، قاسم دهنوي، فرزاد حاتمي و... جزو مهره‌هايي هستند که بعضي موارد با مصاحبه‌هاي خود به مسئولين و مربيان پرسپوليس شوک وارد کردند!

 

البته سرمربي سرخ‌ها در همان ابتدا وقتي متوجه مصاحبه‌هاي دهنوي و حاتمي شد با آنها جلسه گذاشت و خواست حواس‌شان را در اين خصوص بيشتر جمع کنند. حرف‌هاي دهنوي در خصوص وضعيت مالي پرسپوليس و صحبت‌هاي فرزاد حاتمي در خصوص زيرآب‌زني هم‌تيمي‌هايش به قدري دايي را ناراحت کرده بود که او مجبور شد با هر دو نفر جلسه بگذارد و به نوعي توجيهشان کند.

 

اما صحبت‌هاي مسلمان در خصوص جشن 50 سالگي باشگاه پرسپوليس و مصاحبه‌هاي پيام صادقيان براي هر دو مهره کمي دردسرساز شد. قبل از اين دايي به مسلمان تذکر داده بود اما بعضي مصاحبه‌هاي جنجالي صادقيان نه تنها هم‌تيمي‌هايش را ناراحت کرده بود بلکه باعث عصبانيت مسئولين و دايي شد تا جايي که رويانيان از دايي خواست جلوي اين قضيه را بگيرد و شاگردان جوان و کم‌تجربه‌اش را توجيه کند.

 

* جلسه توجیهی دایی با بازیکنان دردسر ساز؛ ما هم بازيکن بوديم...

چند روز پيش مسئولين باشگاه از پيام صادقيان خواستند در مصاحبه‌هايش دقت کند و همه‌چيز را بر زبان نياورد. اما تذکر جدي باشگاه هم باعث سکوت صادقيان نشد تا اينکه آنها از دايي خواستند دست به کار شود و با بازيکنان صحبت کند.

 

به همين دليل دايي جلسه‌اي خصوصي با تعدادي از شاگردان جوانش برگزار کرد و به آنها تذکر جدي داد تا از اين به بعد حواسشان را بيشتر جمع کنند و با مصاحبه‌هاي تندشان تيم را وارد جنجال نکنند.

 

صحبت‌هاي دايي با تک تک بازيکنان و به طور جداگانه اتفاق افتاد. پيام صادقيان بيشتر از بازيکنان ديگر مورد خطاب علي دايي بود. سرمربي سرخپوشان به شاگردان خود گفت: «تجربه من از تمام شما بازيکنان بسيار بيشتر است و الا به خدا زماني من هم بازيکن بودم اما خيلي مراقب مصاحبه‌هايم بودم و کاري نمي‌کردم به ضررم تمام شود بنابراين از شما هم مي‌خواهم مراقب صحبت‌هاي‌تان با رسانه‌ها باشيد و کاري نکنيد تيم از چنين اتفاقاتي وارد حاشيه شود.»

 

دايي به صادقيان گفت: «تو خيلي بازيکن خوبي هستي و مي‌تواني پيشرفت کني من هم به فوتبالت خيلي اعتقاد دارم فقط حواست را جمع کن از اين به بعد مصاحبه‌هاي جنجالي نکني و هر کسي سئوال حاشيه‌اي پرسيد جواب نده، تو هنوز جواني و در اول راهي. بنابراين به عنوان کسي که سال‌ها در فوتبال ايران بودم و به سردي و گرمي فوتبال بيشتر واقفم مي‌گويم که حواست به مصاحبه‌هايت باشد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها