کد خبر: ۱۹۶۰۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۹ دی ۱۳۹۲
سرمربی استقلال مي گويد: «با اين بضاعت همين بازيکنان را مي‌توان خريد‍.»! اين يعني آنکه اولادي، کبه، غلام‌نژاد و ... بازيکنان خوبي نبوده‌اند!

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود ، امير قلعه‌نویي به شجاعتش اشتهار داشت. شجاعتي که در ايام جواني و به محض ورود 13 بازيکن بزرگ و نامدار استقلال را کنار گذاشت و از تيم اميدش امثال قرباني و صادقي و طالب‌لو را به استقلال آورد و بد هم کار نکرد.

 

اگر چه سه سال طول کشيد تا او جام ببرد اما در تمام آن سه سال تيمش هجومي، زيبا و قابل احترام بود و در کورس قهرماني هم بود.

 

اينها را نوشتيم تا برسيم به امسال؛ امسالي که انگار امير خودش خودش را از درجه ژنرالي ساقط کرده است! او نه تنها بازيکنان جوانتر را به ميدان نمي‌آورد بلکه حتي روي نيمکت هم جوانترها را راه نمي‌دهد.

 

اما چرا؟ چرا امير ديگر چنين برنامه‌اي را اجرا نمي‌کند؟ دليلش چيست؟ امسال به نظر مي‌رسد ژنرال ترسيده و با وجود آنکه با هنرمندي تيمش را به صدر جدول رسانده اما انگار روزهاي آينده را خوب نمي‌بيند!

 

او نيمکت استقلال را خالي مي‌کند و اميدها را هم نمي‌آورد تا همه از جمله گزارشگر بازي بگويند دستش خالي است! و اينها نمادها، فکت‌‌ها و اسنادي باشد براي آينده!

 

بماند که استقلال ليست خودش را کامل کرده و همه جور بازيکني که سرمربي‌اش خواسته گرفته و همه اينها روزها مصدوم هستند. اما افکار عمومي زياد اين مسائل را آناليز نمي‌کند و فقط نيمکت خالي را مي‌بيند و بس!

 

امير قلعه‌نویي مي‌تواند و اين را نشان داده اما به شرط آنکه تيمش را به هم نريزد! به عنوان مثال امير قلعه‌نویي مي گويد: «با اين بضاعت همين بازيکنان را مي‌توان خريد‍.»! اين يعني آنکه اولادي، کبه، غلام‌نژاد و ... بازيکنان خوبي نبوده‌اند!

 

اين اولين اثرش روي همين بازيکنان است. همين‌ها که قرار است براي استقلال و امير قلعه‌نویي به ميدان بروند!

 

اين در حالي است که ژنرال آبي‌ها ده سال قبل از چوب بازيکن مي‌ساخت و چنان از نظر روحي و رواني محکم کار مي‌کرد که اميدهاي استقلال را به تيم‌ملي مي‌رساند اما امروز اولادي و کبه و غلام‌نژاد و ديگرانشان را به بي بضاعت بودن باشگاه ربط مي‌دهد!

 

امير همين حالا همين تيم را که خودش بسته مي‌تواند قهرمان کند. او توان و لياقتش را دارد و اين جنم را بارها نشان داده است. فقط کافي است به جاي جمع کردن بهانه براي روزهاي آينده، خودش باشد.

 

او با وجود برخي اختلافاتي که با بعضي بازيکنان داشته هنوز ژنرال اول آبي‌هاست به شرط شجاعت البته، به شرط جنگندگي بيشتر...


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها