کد خبر: ۱۹۵۸۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۱۸ دی ۱۳۹۲
نماینده بستان‌آباد در مجلس گفت: نمایندگان ملت باید از شأن، استقلال و آزادگی مجلس که عصاره ملت و سلایق مختلف کشور و محل برخورد آرا و نظرات در چارچوب مصالح ملی است در همه حال دفاع کنند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، غلامرضا نوری نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه پارلمان) در تذکری آیین‌نامه‌ای اظهار داشت: ضمن قدردانی از صحبت‌های آغاز جلسه آقای لاریجانی، باید بدانیم که کشور و ملت ما تجارب تلخ تاریخی سکوت و روزمرگی و کم‌کاری مجلس و نمایندگان آن را در اذهان خود دارند.

وی افزود: بنابراین نماینده ملت باید از شأن، استقلال و آزادگی مجلس که عصاره ملت بر سلایق مختلف کشور و محل برخورد آرا و نظرات در چارچوب مصالح ملی است، در همه حال دفاع کند و تحمل یکدیگر اولین قدم در این مسیر است.

نوری ادامه داد: اولین تذکرم به آقای رئیس جمهور است در مورد تعیین تکلیف مدیران دولتی، اگر بنا بر تغییر این مدیران است، بهتر است هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد و گر نه نسبت به ابقای آنان اقدام شود تا فضای موجود اداری کشور شکسته نشود و روحیه کار و تلاش بتواند بعد از مدت‌ها در کشور جان بگیرد.

نوری با تأکید بر حمایت جدی از تولیدکنندگان داخلی، گفت: تذکر بعدی‌ام به وزیر راه و شهرسازی است از این پروژه نیمه‌تمام در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان قزوین داریم، آن قدر نام این پروژه‌ها را در تذکرات و نطق‌ها صحبت‌هایی مطرح کرده‌ام دیگر خجالت می کشم مجدداً آنها را نام ببرم، بنابراین خواهش می کنم در جهت تکمیل و به اتمام رسیدن این پروژه‌ها دستورات جدی صادر شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش در تذکری به وزیر دادگستری، بر لزوم برخورد جدی با مظاهر مفاسد اقتصادی از جمله پرونده‌های جدید و پرونده‌های سال‌های گذشته که نباید به فراموشی سپرده شود، تأکید کرد.

نوری خاطرنشان کرد: باید پرونده مفاسد برخی مدیران دولتی که سالهاست مسکوت مانده‌اند و در هاله‌ای از ابهام هستند، مورد رسیدگی قرار گیرد.

این نماینده مجلس در پایان تصریح کرد: وزیر اقتصاد برای جلوگیری از بلوکه کردن حساب یارانه افراد به بهانه بدهی بانکی و تسریع در پرداخت وام‌های 50 میلیونی کمک هزینه خرید مسکن جوانان اقدام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها