کد خبر: ۱۹۵۷۸۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۱۸ دی ۱۳۹۲
استقلال خوزستان نتوانست در دربي خوزستان موفق باشد و در اين بازي شکست خورد اگرچه برخي از بازيکنان اين تيم اعتقاد داشتند حقشان باخت نبود. اين هفته استقلال بايد با همنام تهراني خودش بازي کند و قطعاً اين بازي جذابيت هاي خودش را دارد.

در همين رابطه رامين خسروي بازيکن موفق و خوش اخلاق استقلال خوزستان مي گويد:بازي با فولاد براي ما ديگر تمام شده اگرچه در آن بازي من اعتقاد دارد که مي توانستيم پيروز ميدان هم باشيم اما تمرکز نداشتيم و قدر فرصت هاي خودان را ندانستيم.

اگرچه نبايد از قدرت فولاد قافل شويم چرا که وجود مربي بزرگي مثل حسين فرکي به هر تيمي قدرت مي بخشد و اين حرف من نيست بلکه تمام کارشناسان هم اين موضوع را تاييد مي کنند و ايشان اين موضوع را در نفت تهران هم ثابت کرده است،به هر حال ما دربي را فراموش کرديم و به بازي با استقلال فکر مي کنيم.

مدافع،هافبک استقلال خوزستان در ادامه مي گويد:اين را از تهه دل مي گويم ما نيازمند حمايت هوادارن هستيم و انتظار داريم که به ما منت بگذارند و با حمايتشان به ما انرژي بدهند چرا که استقلال خوزستان پتانسيل بالايي دارد و با وجود کادر فني موفق و همچنين بازيکناني نظير آقا سهراب که يک ليدر و کاپيتان به تمام معنا است مي توانيم اين تيم را به جايگاه خوبي با کمک خدا برسانيم اگر هواداران از تيم شهرشان حمايت کنند.

خسروي در پايان در مورد بازي اين تيم با استقلال تهران مي گويد:بازي با استقلال آن هم در تهران قطعاً سخت است و مي تواند يک چالش خوب براي محک من خودم به شخصه باشد،استقلال اين روزها خوب بازي نمي کند اما خوب مي برد ولي ما هم مي خواهيم به اين روند آنها پايان دهيم و فکر کنم آقاي ويسي راه متوقف کردن تيم هاي بزرگ به خصوص سرخابي را خيلي خوب بلد است و اگر خدا بخواهد مي خواهيم با کسب امتياز به به اهواز برگرديم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها