کد خبر: ۱۹۵۷۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۱۸ دی ۱۳۹۲
همیشه پای منصور عظیمی در جدایی بازیکنان استقلال در میان است؟!

به گزارش 598 به نقل از رادنیوز، جواد نکونام که انگار باید جدایی اش از استقلال را جدی گرفت، پس از آن که متوجه شد نازش خریدار ندارد، توپ را به زمین رفیق قلعه نویی انداخت و غیرمستقیم او را مسبب جدایی اش نامید!

 

هنوز یادمان نرفته اواسط فصل گذشته را که ناگهان جواد نکونام اعلام کرد از بازی در استقلال خوشحال نیست. آن زمان شایعه شد نکو با "منصور عظیمی" که یکی از نزدیکان قلعه نویی است مشکل دارد.

 

اگر چه در آن مقطع با پادرمیانی میرشاد ماجدی مشکلات و سوءتفاهم موجود میان قلعه نویی و نکونام برطرف شد اما امیر که از رفتارهای نکو گلایه داشت، در آغاز فصل جدید نمی خواست کاپیتان تیم ملی را در استقلال حفظ کند.

 

به هرحال وقتی پای حضور نکونام در لیگ جعلی امارات وسط آمد، کفاشیان و فتح الله زاده بر سر ماندن نکونام در استقلال توافق کردند و امیر هم کوتاه آمد تا جواد در استقلال بماند اما حالا نکونام دوباره حرف از جدایی می زند.

 

نکو که توقع داشت استقلالی ها بعد از شنیدن خبر جدایی او به دست و پایش بیافتند و خواهش کنند از استقلال نرود، وقتی دید مدیرعامل و سرمربی استقلال از جدایی اش استقبال کردند، به حرف آمد و با مقایسه شرایط خودش و پژمان منتظری از فتح الله زاده و قلعه نوعی گلایه کرد.

 

جالب است بدانید برخی نزدیکان نکو مدعی هستند کاپیتان تیم ملی با فردی به نام منصور عظیمی که رفیق فابریک قلعه نویی است، مشکل دارد و اصولا بحث جدایی از استقلال را پیش کشیده بود تا فتح الله زاده و قلعه نویی از او بپرسند مشکلت چیست و او هم ماجرای دلخوری اش از منصورخان را علنی کند.

 

عظیمی همان کسی است که لاوره هم علیه اش حرف زد و یکی دو بازیکن دیگر نیز او را عامل اختلاف خود با قلعه نویی نامیدند. البته برخی نزدیکان استقلال مدعی هستند نکو، این شخص را بهانه کرده و بیشتر قصد داشته جایگاه خودش در استقلال را محک بزند که غافلگیر شده و فهمیده استقلالی ها برای حفظ او التماس نمی کنند.

 

با این همه، حالا که توپ دوباره به زمین منصور عظیمی افتاده، باید منتظر انتشار گفتگو با این رفیق فابریک قلعه نویی باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها