کد خبر: ۱۹۵۵۷۴
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۱۷ دی ۱۳۹۲
سیامک ره‌پیک با حکم آیت‌الله جنتی، جایگزین کدخدایی در معاونت اجرایی شورای نگهبان شد.

به گزارش 598 به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، با احکام جداگانه آیت‌الله جنتی، سیامک ره‌پیک به عنوان معاون اجرایی و صادقی مقدم و کدخدایی به عنوان مشاورین دبیر شورای نگهبان در امور حقوقی و سیاسی منصوب شدند.

* متن حکم آیت‌الله جنتی برای ره‌پیک:

جناب آقای دکتر سیامک ره پیک

عضو محترم حقوقدان شورای نگهبان

سلام علیکم

با عنایت به مراتب تدین، تعهد ، سوابق و تجارب موفق و ارزشمند، جنابعالی را به سمت معاون اجرائی و امور انتخابات شورای نگهبان منصوب می‌نمایم.

با توجه به اهداف و وظایف مهم شورای نگهبان در پاسداری از احکام اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در این راستا ضمن داشتن اختیار کامل در امور جاری و انتخاباتی، مسئولیت تشخیص، تعهد، تسجیل و صدور حواله و امضاء احکام را به جنابعالی تفویض می‌نمایم.

امید است در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و عنایت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) بتوانید با بکارگیری نیروهای مجرب، متدین و متعهد، بستر و زمینه نظارت مؤثر، کارآیی مثبت و هماهنگ نظام مندی را برای شورای نگهبان فراهم سازید.

فرصت را مغتنم شمرده از زحمات هشت ساله جناب آقای دکتر عباسعلی کدخدائی در سمت معاون اجرائی و امور انتخابات شورای نگهبان که به شایستگی از عهده انجام وظایف محوله برآمدند تشکر و قدردانی می نمایم.

احمد جنتی

دبیر شورای نگهبان

* متن حکم آیت‌الله جنتی برای کدخدایی:

جناب آقای دکتر عباسعلی کدخدایی

سلام‌علیکم؛

با عنایت به مراتب تدین، تعهد و توانمندی‌ها، سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی در سمت حقوقدان، قائم مقام دبیر، معاونت اجرایی و امور انتخابات و سخنگوی شورای نگهبان، به موجب این حکم به عنوان مشاور عالی اینجانب در امور حقوقی و سیاسی منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و عنایات ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در رعایت موازین اسلامی و ضوابط و مقررات و انجام امور محوله موفق باشید. از خدمات مخلصانه جنابعالی در سمت‌های فوق تشکر می‌کنم و اجر الهی را برای شما مسئلت می‌نمایم.

احمد جنتی

دبیر شورای نگهبان

* حکم آیت الله جنتی برای صادقی مقدم

جناب آقای دکترمحمدحسن صادقی مقدم

سلام علیکم

با عنایت به مراتب تدین، تعهد و توانمندی‌ها، سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاورعالی اینجانب در امور حقوقی و سیاسی منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و عنایات ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در رعایت موازین اسلامی و ضوابط و مقررات و انجام امور محوله موفق باشید.

احمد جنتی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها