کد خبر: ۱۹۵۵۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۱۷ دی ۱۳۹۲
سرمربي اتلتيکومادريد اعتراف کرد از تماشاي بازي بارسلونا در مصاف با الچه تحت تاثير قرار گرفته هرچند او به مصاف هفته آينده تيمش با کاتالان‌ها فکر نمي‌کند.

تيم فوتبال بارسلونا يکشنبه شب در هفته هجدهم لاليگا در خانه خود الچه را با نتيجه 4 بر صفر شکست داد که اين پيروزي از نگاه ديه‌گو سيمئونه، سرمربي آرژانتيني اتلتيکومادريد دليلي ديگر براي اثبات قدرت کاتالان‌ها بوده است.

به گزارش تسنيم،مردان سيمئونه که اکنون هم‌امتياز با بارسلونا و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به کاتالان‌ها در رده دوم جدول قرار گرفته‌اند، هفته آينده ميزبان مدافع عنوان قهرماني رقابت‌ها هستند اما سيمئونه تاکيد کرد به اين بازي فکر نمي‌کند.

سيمئونه با اعتراف به اينکه بازي بارسلونا و الچه را تماشا کرده، اذعان داشت که نمايش مردان خراردو مارتينو که در آن مسي، نيمار و سرخيو بوسکتوس حضور نداشتند، او تحت تاثير قرار داده است.

وي در يک کنفرانس خبري اظهار داشت: ما واقعيت را در تلويزيون ديديم. بعد از 2 دقيقه بارسا اولين شوت را به سمت دروازه شليک کرد و بعد از 7 دقيقه گل اول را زد. بعد از 14 دقيقه گل دوم ... . من ديگر را تلويزيون را خاموش کردم و به سراغ کار ديگري رفتم چون آن بازي ديگر بازي نبود. بارسلونا کاري که ما در 78 دقيقه انجام داديم را 15 دقيقه‌اي انجام داد آن هم در حالي که به نيمار استراحت داده بود و مسي و بوسکتس هم در ميدان نبودند.

اتلتيکومادريد شنبه هفته آينده در آخرين بازي خود در نيم فصل نخست لاليگا ميزبان بارسلونا است، هرچند سيمئونه تاکيد کرد به اين بازي فکر نمي‌کند چون فکر و ذهن او درگير بازي امشب (سه‌شنبه) برابر والنسيا است.

وي افزود: مي‌خواهيد حرفم را باور کنيد يا نه، قسم مي‌خورم که من هنوز به بازي با بارسلونا فکر نمي‌کنم. تمام فکر و ذهن من بازي با والنسيا است. براي ما جام حذفي رقابت بسيار مهمي است و مي‌خواهيم در اين بازي نتيجه خوبي کسب کنيم. مي‌دانيم بازي سختي پيش رو داريم. بعد از اين بازي به ديدار برابر بارسلونا فکر خواهيم کرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها