کد خبر: ۱۹۵۵۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۱۷ دی ۱۳۹۲
ميلاد فراهاني دروازه‌بان جوان داماشي‌ها که اين روزها خوب کار مي‌کند ولي با بدشانسي تيمي مواجه هست و تيمش نتيجه نمي‌گيرد آن هم به خاطر مسائل مالي و حاشيه‌هايي که گريبانگير اين تيم شده است، از اوضاع تيمش مي گويد.

گفت‌وگوي خبرنگار ورزش سه با ميلاد فراهاني را مي‌خوانيد.

آقاي فراهاني اوضاع تيم‌تان چطور است؟

اوضاع که از نظر مالي خوب نيست اما از نظر تعصب و غيرت بچه‌ها همچنان مردانه در ميدان حاضر مي‌شوند و بايد قبول کنيم که از نظر روحي رواني شرايط خوبي در کل تيم حکم‌فرما نيست ولي با قول‌هايي که داده شده است و انشااله عملي شود فکر کنم مشکلاتمان حل شود.

سپاهان اين هفته روي دور برد است و حريف اين هفته شما اين تيم اصفهاني است با شرايطي که در تيم شما حکم‌فرماست فکر مي‌کنيد برنده اين بازي باشيد؟

درست است سپاهاني‌ها روي برد هستند و کار ما کار سختي است ولي مطمئن باشيد ما هم براي گرفتن امتياز به ميدان مي‌رويم و به هيچ چيز به غير از گرفتن امتياز فکر نمي‌کنيم.

آيا فکر مي‌کنيد داماش در ليگ برتر بماند؟

صددرصد ما در ليگ برتر مي‌مانيم البته اگر مشکلات و حاشيه‌ها دست از سر تيم ما بردارد. اگر همين روند بخواهد ادامه داشته باشد قطعا کار ما سخت خواهد بود مگر اينکه بخواهيم خودمان را گول بزنيم و واقع‌بين نباشيم. خود مسوولين و مديرانمان صددرصد به همه چيز احجاف دارند و تلاششان را مي‌کنند که تيم از اين وضعيت و بلاتکليفي و بحران مالي خارج شود.

حرف آخر ...

حرف آخر اينکه از مسوولين و مردمي که دارند تيم ما را حمايت مي‌کنند تا اين مشکلات حل شود و ما را در اين امر ياري مي‌کنند تشکر مي‌کنم اميدوارم با حمايت‌هايشان از کادرفني و مديريت باشگاه دست مديريت را براي فرار از بحران مالي باز بگذارند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها