کد خبر: ۱۹۵۴۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۱۷ دی ۱۳۹۲
اينكه سرمربی پرسپولیس مقابل بازی دادن مدافع تازه از مصدوميت رها شده تيمش مقاومت می‌كند، دليلی جز لجبازی او با كارلوس كی‌روش نمی‌تواند داشته باشد.

به گزارش 598 به نقل از بانک ورزش، با اينكه چند هفته اي است مصدوميت مهرداد پولادي بهبود پيدا كرده و او آماده پا به توپ شدن است اما همچنان علي دايي از اين بازيكن در تركيب استفاده نمي‌كند و او را روي نيمكت مي‌نشاند.

 

اين در حالي است كه پيش از مصدوميت، پولادي بازيكن كارسازي براي پرسپوليس بود و فوتبال زيبايي را به نمايش مي‌گذاشت اما حالا دايي اعتقادي به او ندارد.

 

سرمربي پرسپوليس براي بازي مقابل فولاد و در غياب رضا حقيقي و كفشگري، محمد نوري را كنار قاسم دهنوي قرار مي‌دهد و به احتمال زياد جلوي اين دو بازيكن از محسن مسلمان، پيام صادقيان و اميد عاليشاه استفاده خواهد كرد. بازيكناني كه هيچ كدام از آن‌ها به اندازه پولادي توانايي ارتباط برقرار كردن بين خط دفاع و حمله را ندارند.

 

با وجود همه اين تفاسير اينكه علي دايي مقابل بازي دادن پولادي مقاومت مي‌كند، دليلي جز لجبازي او با كارلوس كي‌روش نمي‌تواند داشته باشد. كي‌روش كه علاقه زيادي به مهرداد پولادي دارد، در دوران مصدوميت او با لحني كاملاً دستوري به دايي گفته بود تا وقتي او اجازه ندهد حق استفاده از پولادي را ندارد.

 

به همين خاطر به نظر مي‌رسد دايي كه هنوز بابت آن موضوع از كي‌روش ناراحت است، حالا هم كه پولادي بهبود پيدا كرده نمي‌خواهد از او استفاده كند.

 

بايد ديد اين روند تا چه زماني ادامه پيدا مي‌كند و آيا در صورت ادامه اين نيمكت‌نشيني‌ها باز هم كي‌روش پولادي را به تيم ملي دعوت مي‌كند؟‌


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها