کد خبر: ۱۹۵۴۲۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۷ دی ۱۳۹۲
دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس که هنوز بابت اتفاق بازي با نفت به شدت ناراحت است بعد از گذشت چند روز همچنان با حقيقي سرسنگين است تا نشان دهد همچنان دلش پر است.

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، يکي از مهم‌ترين صحنه‌هاي بازي پرسپوليس – نفت تهران، درگيري لفظي نيلسون با رضا حقيقي بود. هرچند هر دو بازيکن قصد ندارند در خصوص اين اتفاق حرف بزنند اما مدعي شده‌اند که اين قضيه جزئي از اتفاقات فوتبال است که براي هر بازيکني پيش مي‌آيد اما بيشتر بازيکنان پرسپوليس با حمايت از دروازه‌بان برزيلي حقيقي را مقصر دانستند و گفتند اين بازيکن بايد احترام بزرگتر خودش را حفظ مي‌کرد.

 

مصاحبه‌هاي بازيکناني مانند سيدجلال حسيني، کفشگري، بنگر و... که بيشتر از نيلسون طرفداري کردند چندان به مذاق هافبک مشهدي پرسپوليس خوش نيامده. اين بازيکن اصلا انتظارش را نداشت پرسپوليسي‌ها پشت او را خالي کنند و در مصاحبه‌هايشان او را مقصر بدانند.

 

براي همين هافبک پرسپوليس در جمع دوستان و بازيکنان از اين موضوع ابراز ناراحتي و گلايه کرد و گفت: «اصلا از بچه‌ها توقع نداشتم در رسانه‌ها در موردم واکنش منفي نشان بدهند و من از اين موضوع ناراحتم.»

 

البته بيشتر ناراحتي حقيقي از دست بازيکنان باتجربه تيم است و او مي‌گويد: «آنهايي که با تجربه‌ترند بايد حواس‌شان را جمع مي‌کردند و در اين ميان دنبال متهم مي‌گشتند. اتفاقي است که افتاده و من فکر مي‌کنم شايد هر بازيکني در چنين موقعيتي بود آن واکنش را از خودش نشان مي‌داد.»

 

* رابطه سرد نيلسون و حقيقي

هرچند با پادرمياني بازيکنان و مربيان پرسپوليس نيلسون و حقيقي صورت يکديگر را بوسيدند و از هم عذرخواهي کردند اما فعلا ارتباط دو بازيکن پرسپوليس کمي شکرآب است.

 

نيلسون اصلا توقع نداشت حقيقي در مقابل دوربين‌هاي تلويزيون و آن همه مخاطب سر او داد بکشد. او بعد از اين حرکت هافبک تيم به قدري شوکه بود که تا پايان بازي عصبي کار را دنبال مي‌کرد.

 

زماني که نيلسون به رختکن آمد در حالي که بسيار ناراحت بود و آماده مي‌شد تا ورزشگاه را ترک کند به جابه‌جايي وسايلش مشغول شد.

 

بعضي از بازيکنان با ديدن چهره ناراحت نيلسون به بقيه مي‌گفتند با او کاري نداشته باشيد چرا که نيلسون بسيار عصبي است و الان اصلا زمان مناسبي براي حرف زدن با او نيست. بنابراين مجلس آشتي‌کناني در رختکن اتفاق نيفتاد تا همه‌چيز به اولين روز تمرين موکول شود.

 

* پادرمياني کادرفني

در اولين روز تمرين علي دايي و مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس حقيقي و نيلسون را به گوشه‌اي کشيدند و با هر دو بازيکن صحبت کردند.

 

با توجه به موقعيت پرسپوليس در جدول دايي مراقب است تا حواشي داخلي به تيمش ضربه نزند. او از نيلسون و حقيقي خواست صورت يکديگر را ببوسند تا کوچک‌ترين بهانه‌اي به دست رسانه‌ها ندهند.

 

با اين حال دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس که هنوز بابت اتفاق بازي با نفت به شدت ناراحت است بعد از گذشت چند روز همچنان با حقيقي سرسنگين است تا نشان دهد همچنان دلش پر است.

 

به گواه اکثر بازيکنان نيلسون به قدري با اخلاق است که همه او را دوست دارند. بنابراين وقتي حقيقي چنين رفتاري کرد اکثرا به حمايت از نيلسون برخاستند و هافبک تيمشان را محکوم کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
محمدچوبند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۲ - ۱۸ دی ۱۳۹۲
۰
۰
سلام . اتفاقی افتاده ونباید کشش داد.حقیقی هم نباید از اظهار نظر بقیه ناراحت باشدچون خودش اشتباه کرده وبقیه که اظهار نظرکردند کاربجایی کردند چون نیلسون یک خارجی است وبرای روحیه دادن به او باید ازش حمایت می شد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها