کد خبر: ۱۹۵۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
یک کارشناس مسائل زنان گفت: تمام تلاش مدعیان دروغین حقوق زنان رسیدن به اهدافی از جمله دور کردن جوامع از اسلام و مباحث علمی و پیشرفت در این زمینه از طریق رواج آزادی‌های لجام گسیخته جنسی است.

به گزارش 598 فهیمه محلاتی؛ کارشناس مسائل زنان در گفت‌وگو با خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا» با بیان اینکه از جمله اهداف مدعیان دروغین حقوق زنان می‌توان به ایجاد اختلاف بین مسلمانان اشاره کرد، اظهار داشت: سیاست‌گذاری اصلی مدعیان دروغین حقوق زنان صهیونیست‌ها هستند و در تمام مباحثی که از سوی آنان مطرح می‌شود رد پای صهیونیست‌ها مشاهده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه فمینیسم با هدف احقاق حقوق زنان به وجود آمد اما در اصل خلاف این امر صورت گرفت، افزود: فمینیست‌ها در ظاهر به زنان عنوان می‌کنند که برای احقاق حقشان تلاش می‌کنند اما در واقع از این طریق ظلم عجیبی به زنان روا شد؛ هدف آنها از مطرح کردن حقوق زنان مشغول کردن اذهان عمومی با هدف دوری آنها از معنویت بوده است.

این کارشناس مسائل زنان گفت: با وقوع جنگ جهانی دوم و حضور نیروی انسانی در میادین جنگی و نیاز کارخانجات به نیروی کار، بسیاری از زنان به بازار کار وارد شدند اما صاحبان سرمایه بعد از پایان جنگ جهانی دوم و با وجود وارد شدن نیروی کار مردان به بازار کار، به دلیل ارزان بودن نیروی کار زنان همچنان بیشترین استفاده در بازار کار را از این قشر می‌کردند.

وی در ادامه افزود: در غرب، زنان خود نیز به فروپاشی فمینیسم واقف شدند و در این زمینه اقدام به تألیف کتاب‌های بسیاری کردند.

محلاتی بیان کرد: افرادی که پی به پشت‌پرده بحث فمنیسم بردند، از همراهی این جریان عقب‌نشینی کردند اما افرادی که در پی آزادی لجام گسیخته جنسی هستند، قوانین و ضوابط اسلام را مانعی برای خود می‌دانند.

وی اضافه کرد: تمام تلاش مدعیان دروغین حقوق زنان رسیدن به اهدافی از جمله دور کردن جوامع از اسلام و مباحث علمی و پیشرفت در این زمینه از طریق رواج آزادی‌های لجام گسیخته جنسی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها