کد خبر: ۱۹۵۳۴۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۱۶ دی ۱۳۹۲
يک هوادار با لباس تيم فوتبال سپاهان پس از اينکه در تمرين امروز در حال فيلمبرداري از تمرين قرمزپوشان بود دوربينش توقيف و از تمرين اخراج شد.
با توجه به نزديکي به دربي 78 و سختگيري پرسپوليسي‌ها، در تمرين امروز هم يک اتفاق عجيب در ورزشگاه درفشي‌فر افتاد. حراست مجموعه ورزشي درفشي‌فر متوجه يک هوادار با پيراهن سپاهان شد که با خود کاوري به همراه داشت تا مشخص نشود با دوربين خود از پرسپوليسي‌ها فيلمبرداري مي‌کند و اين هوادار را تا پايان تمرين زير نظر گرفت و زماني که متوجه شد اين هوادار به صورت کامل از تمرين فيلمبرداري کرده، وي را فرا خواند و در گفت‌وگويي با وي متوجه شد او يکي از هواداران سپاهان و طرفدار استقلال است به همين دليل دوربين اين هوادار توقيف و از تمرين اخراج شد. گفتني است اين روزها سرخپوشان به دقت عکس‌العمل‌ها را در بين هواداران زير نظر دارند.

به گزارش فارس، همچنين خبر ديگر از سرخپوشان اينکه عباسي مدير رسانه‌اي پرسپوليسي‌ها در حاشيه تمرين امروز اعلام کرد: ضمن عذرخواهي از تمام رسانه‌ها از اين به بعد هرگونه سايتي که اخباري ضد و نقيض درباره پرسپوليس منتشر کند و بازيکنان نيز اعلام کنند که حرف‌ها از زبان آنها نيست از طريق مسئولان حقوقي باشگاه پرسپوليس با اين موضوع برخورد جدي مي‌شود. اين اتفاق با درخواست بازيکنان پس از انتشار برخي اخبار توسط بعضي از سايت‌ها در چند روز گذشته اعلام مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها