کد خبر: ۱۹۵۳۴۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۱۶ دی ۱۳۹۲
نشست هم انديشي براي واگذاري بليط فروشي ورزشگاه ها به باشگاه‌ها برگزار شد.
در اين جلسه که مهدي تاج نايب رئيس فدراسيون و رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران،غلامرضا بهروان رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ فوتبال ايران و ساير مسئولان حضور داشتند، نايب رئيس فدراسيون فوتبال درباره موضوع اين جلسه بيان کرد: متاسفانه چرخه فوتبال در کشورمان در زمينه هاي مختلف با مشکلات زيادي روبرو است و ما بايد بتدريج اين معضلات را با برنامه ريزي اصولي برطرف کنيم تا فوتبال در مسير درستش قرار گيرد.

به گزارش ايسنا، مهدي تاج افزود: در اين باره جلساتي را با وزير ورزش برگزار کرده و زواياي مختلف مشکلات فوتبال را مورد بحث و تبادل نظرقرار داه ايم. اکنون به دليل مشکلات اقتصادي، باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس تحت فشار هستند.

رئيس سازمان ليگ فوتبال گفت: در اين شرايط گروهي نيز بدون آگاهي از اصل ماجرا درباره فسادهاي ميلياردي در فوتبال صحبت مي کنند اما وقتي که به عمق جريان ورود مي کنيد مي‌بينيد اين ارقام واقعي نيست.

وي افزود: سازمان ليگ فوتبال بزرگترين هدفش بهبود شرايط کنوني است و ما در جايگاهي قرار داريم که حق و حقوق باشگاه ها تضيع نشود.

تاج اعلام کرد: دولت براي بهبود اين شرايط بايد به اين مقوله ورود کند و ما اگر روش درستي را اتخاذ کنيم اگر کوه مشکلات را در مقابل داشته باشيم مي توانيم به راحتي از آن عبور کنيم.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال تاکيد کرد: هدف سازمان ليگ در دراز مدت واگذاري تمامي مسائل مربوط به فوتبال اهم از بليط فروشي، ساماندهي تماشاگران و جذب اسپانسر به باشگاه هاست تا آنها بتوانند با همکاري بخش خصوصي به در آمدزايي در اين رابطه بپردازند.

تاج افزود: اکنون فاصله کمي تا پايان رقابت هاي ليگ برتر داريم اما براي فصل آينده بايد با نگرشي نوين پا به عرصه فوتبال بگذاريم.

رئيس سازمان ليگ فوتبال بيان کرد:براي قرار گرفتن در مسير درست بايد از مدل هايي که در کشورهاي معتبر اروپايي اجرا مي شود الگو برداري کرد تا به اهدافمان برسيم.

تاج گفت: بايد به گونه اي برنامه‌ريزي کنيم که ورزشگاه هاي ما دوباره پر از تماشاگر شوند تا از اين رهگذر اهالي فوتبال سود ببرند. وقتي از اين طريق پول به فوتبال تزريق شود بسياري از مشکلات برطرف خواهد شد.

در ادامه اين نشست ساير مسئولين نيز به ارائه ديدگاه‌هايشان پرداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها