کد خبر: ۱۹۵۲۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۱۶ دی ۱۳۹۲
ستاره هلندي خط مياني باواريايي‌ها با ابراز خرسندي از اضافه شدن مهاجم بورسيا دورتموند به جمع هم‌تيمي‌هايش، اين بازيکن لهستاني را يک «سوپربازيکن» توصيف کرد.

آرين روبن تاکيد از اينکه بايرن مونيخ، روبرت لواندوفسکي را براي فصل آينده به خدمت گرفته بسيار خوشحال است، چرا که او را چيزي فراتر از يک بازيکن عادي مي‌داند.

به گزارش تسنيم،روبن در تمجيد از هم‌تيمي‌ جديدش که در پايان فصل جاري به او ملحق خواهد شد به شبکه اسپورت 1 آلمان گفت: به نظر من لواندوفسکي يک سوپر بازيکن است. بازي او واقعاً تحسين برانگيز است و به عقيده من او يکي از برترين مهاجمان حال حاضر فوتبال دنيا است. تيم ما با حضور لواندوفسکي از چيزي که الان هست قو‌ي‌تر خواهد شد، هرچند ما همين حالا هم تيم قدرتمندي داريم.

روبن در ادامه به روند ريکاوري‌اش پس از مصدوميتي که در ابتداي ماه دسامبر به آن دچار شد، اشاره داشت و ابراز اميدواري کرد که بازگشتش به ميادين با عقد قراردادي جديد ميان او و باواريايي‌ها همراه باشد.

وي که قرارداد فعلي‌اش با بايرن مونيخ تا سال 2015 اعتبار دارد، اظهار داشت: ريکاوري من خوب پيش مي‌رود. تعطيلات زمستاني هم به اين روند کمک کرد تا بتوانم آمادگي‌ام را به دست آورم و در عين حال تجديد قوا کنم. من تمرينات انفرادي‌ام را شروع کرده‌ام و پس از آن بايد روز به روز شرايطم را ارزيابي کنم. بايد صبور باشم و سعي کنم که شدت تمرينات را به تدريج افزايش دهم.

بال هلندي باوارياي‌ها تصريح کرد: در مورد موضوع تمديد قرارداد، من فعلاً عجله نمي‌کنم. فکر مي‌کنم مذاکرات ميان من و باشگاه از يک هفته ديگر و شايد هم از چند ماه ديگر آغاز شوند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها