کد خبر: ۱۹۵۲۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۱۶ دی ۱۳۹۲
دستيار سرمربي رئال مادريد اعلام کرد بايد خيلي زودتر از دنياي بازي کناره‌گيري مي‌کرد.

زين الدين زيدان اکنون به عنوان دستيار کارلو آنچلوتي در رئال مادريد مشغول به فعاليت است.

به گزارش فارس،رئال در حال حاضر با يک بازي کمتر نسبت به بارسلونا و اتلتيکو مادريد، 41 امتيازي است و در رده سوم جدول قرار دارد. آنها امروز بايد در سانتياگو برنابئو به مصاف سلتاويگو بروند.

زيدان در مورد شغلي که در رئال مادريد دارد گفت: اوايلي که اين مسئوليت را پذيرفته بودم احساس مي‌کردم نيازي نيست حرفي بزنم. کارهايم را انجام مي‌دهم و به کار کسي هم کاري ندارم اما اکنون متوجه شدم که بايد حرف بزنم. هم با سرمربي و هم با بازيکنان. اگر بخواهم صادقانه بگويم،‌ در حال حاضر فشار بسيار بيشتري نسبت به دوران فوتبالم به من وارد مي‌شود. فشاري که پيش از آغاز فينال جام جهاني به شما وارد مي‌شود نيز يک مدل فشار است اما نمي‌توان آن را با فشاري که به يک مربي در تيم باشگاهي وارد مي‌شود مقايسه کرد.

زيدان در مورد بازنشستگي خود از فوتبال هم گفت: فکر مي‌کنم مدتي بسيار طولاني از دوران فوتبالم گذشته است. فکر مي‌کنم دوران خوبي را سپري نکرده‌ام. اگر مي‌توانستم به عقب بازگردم و فوتبال بازي کنم، بدون شک خيلي زودتر خودم را بازنشسته مي‌کردم. براي باشگاه‌هاي بزرگي بازي کردم. در تيم ملي فرانسه حضور داشتم. سالي 60 يا 70 بار در ميدان حضور مي‌يافتم و بيش از آن نمي‌توانستم کاري انجام دهم. زمان زيادي را به اين شکل بازي کردم اما اکنون مي‌دانم که اين کار را نبايد بيش از دو يا سه سال ادامه داد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها