کد خبر: ۱۹۵۲۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۱۶ دی ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محمد رویانیان در جلسه شب گذشته قول داد مشکلات بچه‌ها را حل کند.

به گزارش 598،سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره جلسه شب گذشته با رویانیان اظهار داشت: با توجه به درخواست بازیکنان من، بنگر و نوری به عنوان 3 نماینده بازیکنان انتخاب شدیم تا برای در میان گذاشتن برخی مشکلات با رویانیان مذاکره کنیم.

وی افزود: مشکلات را شب گذشته به رویانیان گفتیم و ایشان قول داد که زودتر برطرف شود اگر ما حرفی در این جلسه زدیم این حرف ما 3 نفر نبود و حرف همه تیم بود. این را همه بچه‌ها می‌دانند.

حسینی درباره اخباری مبنی بر اینکه او و دو بازیکن دیگر در شب گذشته از رویانیان پول گرفته‌اند گفت: بچه‌های ما همه‌چیز را می‌دانند ما هر حرفی که زدیم برای منافع تیم و بازیکنان بود. مشکلات بچه‌ها را گفتیم این چه حرفی است که می‌گویند ما خودمان 3 نفر پول گرفته‌ایم. ما رفتیم مشکلات را حل کنیم و در این میان بحث گرفتن پول واقعا عجیب است بازیکنان خودشان می‌دانند و اطلاعات جلسه را به آنها دادیم.

وی افزود: چیزی نداریم که بخواهیم پنهان کنیم. بچه‌ها همه‌چیز را در جریان هستند و ما معتقدیم همه باید یک اندازه بگیرند چون به نظر من همه برای موفقیت تیم یک دل تلاش کردند و همه‌چیز هم باید مساوی باشد.

حسینی در پایان درباره بازی با فولاد نیز گفت: بازی بسیار سختی را در پیش داریم. فولاد تیمی بسیار خوب و جزو صدرنشینان است امیدوارم که در یک روز خوب بتوانیم دست پر از اهواز به تهران برگردیم. بالاخره بازی سخت و حساسی است و قبل از دربی هم شرایط خاص خودش را دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها