کد خبر: ۱۹۵۲۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۱۶ دی ۱۳۹۲
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه اعلام کرد: حضور جک استراو آرامش ملت را بر هم خواهد زد.

به گزارش 598 به نقل از فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با توجه به آمدن جک استراو به ایران با انتشار نامه‌ای خطاب به وزیر امور خارجه نکاتی را یاآور شد.

 متن کامل این نامه در زیر ارایه می‌شود:

"وزیر محترم امور خارجه

چند صباحی است کشتی آرامش در کنار ساحل کشور عزیزمان لنگر انداخته و خانواده بزرگ ملت ایران خدای را به خاطر این نعمت شکر می‌گویند.اما انگار خبرهایی در راه است.

امسال را حتما شاهد عزاداری‌های پرشور امت اسلامی بوده‌اید و یا خبر مراسم تجدید بیعت سرتاسری با عاشورا و آرمان‌های عاشورا به شما رسیده و حتما نیز می‌دانید همه واقعه عاشورا مدیون این شعار آرمانی است که مرگ با عزت را بر زندگی با ذلت ترجیح می‌دهیم اما هنوز بیرق‌های یادمان حماسه حسینی پایین نیامده خبرهایی به گوش می‌رسد که اگر واقعیت یابند شاید به عزت مردم ایران خدشه‌ای وارد شود.

نمی‌دانیم آمدن جک استراو را چگونه با خدشه یافتن عزت و ناهمگونی با شعارهای عاشورا ربط دهیم یا نه بهتر بگوییم، می‌دانیم چگونه ربط دهیم ولی می‌ترسیم باز به مصادره و سوء برداشت کردن شعارهای عاشورا متهم شویم  پس به همین اندازه اشاره اکتفا کرده و از آن می‌گذریم ولی این نکته را نمی‌توانیم گوشزد نکنیم که آمدن جک استراو به ایران آرامش ملت ایران را بهم خواهد زد و به قولی او نمی‌آید مگر برای برهم زدن آرامش،این را از این بابت می‌گوییم که ایشان ید طولایی در این زمینه دارند، همه خواسته ما به عنوان قطره‌ای از اقیانوس ملت این است که این مردم دیگر نمی‌خواهند شاهد از دست دادن احمدی روشن‌ها در روز روشن باشند.

در آخر ضمن یادآوری اینکه مومن باهوش است از شما برادر بزرگتر خود انتظار داریم حواستان به آرامش خانواده باشد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها