کد خبر: ۱۹۵۱۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۱۶ دی ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: محمد رويانيان در جلسه شب گذشته قول داد مشکلات بچه ها را حل کند.

سيدجلال حسيني درباره جلسه شب گذشته با رويانيان اظهار داشت: با توجه به درخواست بازيکنان من، بنگر و نوري به عنوان 3 نماينده بازيکنان انتخاب شديم تا براي در ميان گذاشتن برخي مشکلات با رويانيان مذاکره کنيم.

به گزارش فارس،وي افزود: مشکلات را شب گذشته به رويانيان گفتيم و ايشان قول داد که زودتر برطرف شود اگر ما حرفي در اين جلسه زديم اين حرف ما 3 نفر نبود و حرف همه تيم بود. اين را همه بچه‌ها مي‌دانند.

حسيني درباره اخباري مبني بر اينکه او و دو بازيکن ديگر در شب گذشته از رويانيان پول گرفته‌اند گفت: بچه‌هاي ما همه‌چيز را مي‌دانند ما هر حرفي که زديم براي منافع تيم و بازيکنان بود. مشکلات بچه‌ها را گفتيم اين چه حرفي است که مي‌گويند ما خودمان 3 نفر پول گرفته‌ايم. ما رفتيم مشکلات را حل کنيم و در اين ميان بحث گرفتن پول واقعا عجيب است بازيکنان خودشان مي‌دانند و اطلاعات جلسه را به آنها داديم.

وي افزود: چيزي نداريم که بخواهيم پنهان کنيم. بچه‌ها همه‌چيز را در جريان هستند و ما معتقديم همه بايد يک اندازه بگيرند چون به نظر من همه براي موفقيت تيم يک دل تلاش کردند و همه‌چيز هم بايد مساوي باشد.

حسيني در پايان درباره بازي با فولاد نيز گفت: بازي بسيار سختي را در پيش داريم. فولاد تيمي بسيار خوب و جزو صدرنشينان است اميدوارم که در يک روز خوب بتوانيم دست پر از اهواز به تهران برگرديم. بالاخره بازي سخت و حساسي است و قبل از دربي هم شرايط خاص خودش را دارد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها