کد خبر: ۱۹۵۱۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۱۶ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتبال جوانان پس از پيروزي پنج بر صفر مقابل فنلاند گفت: درست است که در دو مسابقه اخير با گل‌هاي زياد پيروز شديم اما قضاوت درباره فيناليست شدن ايران در تورنمنت سن‌پترزبورگ زود است.

به نقل از فدراسيون فوتبال، علي دوستي مهر در نشست خبري پس از اين مسابقه درباره بازي با فنلاند گفت: اين پيروزي را به بازيکنان تيم ملي جوانان تبريک مي گويم؛ چرا که سه امتياز حساس را به دست آورديم و حالا يک قدم تا رسيدن به مرحله نيمه‌نهايي فاصله داريم که بازي مقابل تيم قدرتمند اسلوواکي است. فنلاند نام بزرگي است اما بازيکنان ما باتجربه‌تر بودند و بهتر عمل کردند و با توجه به اينکه آمده‌ايم تا در روسيه و در جام‌جهاني کوچک ظرفيت بالايمان را نشان دهيم، بازي را برديم. نکاتي که اشاره کردم دلايل اصلي برد ايران مقابل فنلاند است.

سرمربي ايران در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره اينکه در سه روز دو بازي انجام دادن چطور است و آيا روي تيم او فشار مي آورد يا نه گفت: مطمئنا فشار که مي آورد و شرايط را سخت مي کند و حتي ممکن است باعث مصدوميت بازيکنان شود اما ما به بازيهاي بين المللي براي افزايش تجربه احتياج داريم. فکر مي کنم در جام جهاني هم همينطور است و تيم ها در مدت زمان کمي بازي مي کنند. به همين دليل اين تقويم براي ما درست مثل تمرين کردن در شرايط جام جهاني است و اين نه فقط براي بازيکنان که براي همه اعضاي کادرفني و سرپرستي تيم ملي جوانان است. ما ياد مي گيريم که چطور در يک روز ريکاوري کنيم.

سوال آخر از دوستي مهر اين بود که ايران در دو بازي دو برد به دست آورد، پس ايران براي به دست آوردن عنوان به جام جهاني کوچک آمده است. مي خواهيد در اين رقابتها به چه عنواني برسيد؟

دوستي مهر پاسخ داد: از اينکه ما را مدعي مي دانيد از شما تشکر مي کنم، اما هنوز راه زيادي تا فينال بازيها باقي مانده و قضاوت در اين باره کمي زود است که کدام تيمها به فينال راه پيدا مي کنند. با توجه به پيروزي هايي که بدست آورده ايم، استنباط من اين است که بازي به بازي بهتر مي شويم و اين نکته اي بود که روز اول حضور تيم در روسيه به آن اشاره کردم. ما براي رسيدن به جمع 4 تيم برتر مسابقات، يک مسابقه مقابل تيم اسلوواکي داريم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها