کد خبر: ۱۹۵۱۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۱۶ دی ۱۳۹۲
سرمربي زردپوشان وست‌فالن به دنبال قطعي شدن پيوستن لواندوفسکي به بايرن مونيخ تاکيد کرد باشگاه بورسيا دورتموند بزرگ‌تر از هر بازيکني است.

باشگاه بايرن مونيخ شنبه شب اعلام کرد که با روبرت لواندوفسکي، مهاجم دورتموند قراردادي 5 ساله به امضا رسانده و اين بازيکن با پايان يافتن فصل جاري پيراهن سرخپوشان مونيخ را به تن خواهد کرد.

به گزارش تسنيم، يورگن کلوپ، سرمربي بورسيا دورتموند در واکنش به امضاي قرارداد مهاجم لهستاني تيمش با بايرن مونيخ گفت: خريد بازيکنان توسط تيم‌هاي ديگر امري غيرعادي نيست و چنين احتمالي هميشه وجود دارد اما بايد بگويم باشگاه بورسيا دورتموند بزرگ‌تر از هر بازيکني است.

سرمربي تيم فوتبال بورسيا دورتموند همچنين اميدوارانه از آينده ياد کرد و گفت: از حالا بايد براي آينده برنامه‌ريزي خوبي داشته باشيم، همه چيز به خوبي پيش خواهد رفت و شکي از اين بابت ندارم.

وي در خاتمه تصريح کرد: تصميم روبرت از نظر ما مشکلي ندارد. همانطور که پيش از اين چند بار مطرح شده بود ما از تصميم او براي جدايي از دورتموند مطلع بوديم. البته لواندوفسکي در اين مدت طوري رفتار نکرد که انگار روي دورتموند تمرکز ندارد و کم‌کاري مي‌کند. حالا باشگاه بعدي او هم به صورت رسمي مشخص و شايعات تمام شد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها