کد خبر: ۱۹۵۱۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۱۶ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم استقلال گفت: در اين مدت هم سعي کرده ام در دربي‌ها بر اساس توانايي‌هاي خود و حريف تيم را به ميدان بفرستم تا بازي برنده يا بازنده داشته باشد.

امير قلعه نوعي صبح امروز در گفت و گو با راديو ورزش درباره وضعيت آرش برهاني عنوان کرد: در فلسفه کاري ما يکسري اصولي وجود دارد که اگر اصول و اخلاقيات نباشد سنگ روي سنگ بند نمي‌شود.من يک دقيقه کار با عزت را با 10 سال کار بدون عزت عوض نمي‌کنم اما برهاني مصاحبه کرده و گفته است من از بدبازي کردن خودم ناراحت شدم نه از تعويض قلعه‌نوعي.

به گزارش اوج، وي ادامه داد: برهاني بايد از مردم عذرخواهي کند نه قلعه‌‎نوعي، البته من آرش را دوست دارم و در بعضي موارد که در جلسه فني تصميم گرفته مي‌شود نظري بازي کند اما من مي‌گويم بگذاريد آرش به ميدان برود تا برگردد و بتواند به ما کمک کند. پيش از هر بازي سه جلسه در خصوص آناليز تيم حريف و تيم خود داريم و در شب بازي هم تصميم گيري نهايي خواهد شد اما من يک جاهايي خودم مستقيما ورود مي‌کنم تا بازيکني مانند آرش از دستمان نرود. مثلا مي‌گويم اين بازي در آزادي برگزار مي‌شود و بهتر است به خاطر کيفيت خوب زمين، آرش به ميدان برود تا شرايط خوبي را پيدا کند.

سرمربي استقلال افزود:بايد نگاه برادرانه، عدالت محور و اصلاحي به برخي اتفاقات داشته باشيم. اينکه از ريشه بزنيم درست نيست. ما در حال بررسي اين حرکت هستيم و هر چند برهاني عذرخواهي کرده اما اعتقاد داريم اين حرکت نبايد اصلا انجام مي شد.

وي ادامه داد: کلمن جلوي برهاني بوده و او به آن لگد زده است. کارش صد در صد اشتباه است اما برخي از دوستان و حتي بازيکنان که نمي‌خواهم اسمشان را بياورم به من گفتند او از تعويضش ناراحت نشده بلکه به خاطر گل نزدنش ناراحت است.

دوستان به من گفتند برهاني دنبال به ثمر رساندن گل صدم است و به اين خاطر استرس دارد و ممکن است آدم در چنين شرايطي اشتباه کند. حتي من در 10 سال گذشته دو هزار اشتباه داشتم که در اين چند وقت آن را اصلاح کردم.

قلعه نوعي درباره صدرنشيني استقلال گفت: صعود استقلال به صدر جدول لطف خدا، اهل بيت و زحمات مجموعه بوده است و شايد امير قلعه‌نوعي کمترين نقش را در اين موفقيت داشته است اما کار سختمان از امروز شروع شده زيرا در حالي صدرنشين شده‌ايم که فاصله کمي با ساير مدعيان داريم و بايد آن را حفظ کنيم.

وي درباره دربي و کيفيت آن گفت: من خواهشي از رسانه‌ها دارم که امسال کمتر به اين بازي توجه کرده و حساسيت آن را کاهش دهند.هميشه تيم را بر اساس داشته‌هاي خود و شرايط و تفکرات تيم حريف ارنج مي‌کنم. فوتبال مانند شطرنج بوده که تمام حرکات حريف را بايد در نظر گرفت. وجدانا در اين مدت هم سعي کرده ام در دربي‌ها بر اساس توانايي‌هاي خود و حريف تيم را به ميدان بفرستم تا بازي برنده يا بازنده داشته باشد.

سرمربي استقلال در خصوص جذب بازيکن جديد اين تيم گفت: بايد ابتدا يک توضيحي بدهم که ما بر اساس بودجه خود در جذب نفرات مشکلاتي داريم مثلا اولادي که به بازي او اعتقاد دارم و در اين مدت پيشرفت خوبي داشته است 350 ميليون پول رضايتنامه را خودش داده و تا امروز يک ريال هم از ما نگرفته است. غلام‌نژاد هم که در تمرين‌هاي نخست پس از برخورد با صادقي مصدوم شد، براي جذبش هنوز يک ريال به سايپا و خودش نداده‌ايم.

وي ادامه داد: فرزاد حاتمي در تراکتورسازي عملکرد خوبي نداشت به استقلال آمد و توانست بازي‌هاي خوبي را ارائه کند. قاضي هم که فصل پيش مصدوم بود در اين فصل کمک زيادي به ما کرد. ما بر اساس افکار تاکتيکي‌مان بازيکن جذب مي‌‎کنيم اما هر خريدي منجر به موفقيت نمي‌شود. شما بازيکن بزرگي مانند زلاتان را در نظر بگيريد که نتوانست در اسپانيا موفق باشد. تغييرات احتياج به زمان دارد اما ما سعي مي‌کنيم بهترين نفرات را به خدمت بگيريم.

قلعه‌نوعي درباره وضعيت "آنتونيو؛هافبک جديد برزيلي استقلال: 3 فيلم بازي اين بازيکن توسط مجيد صالح آناليز شد و سپس با گروه آناليز تيم باز هم فيلم او را ديديم. در جذب بازيکنان ما تصميماتمان مشورتي است و حتي آقاي پورحيدري روي آن اشراف دارد و اميدواريم اين بازيکن بتواند به تفکرات تاکتيکي ما کمک کند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها