کد خبر: ۱۹۴۹۵۳
زمان انتشار: ۱۸:۲۷     ۱۵ دی ۱۳۹۲
تيم فوتبال فجرسپاسي موفق شد در زمين تراکتور با نتيجه صفر – صفر با کسب يک امتياز به شيراز برگردد.
در همين رابطه مسعود ريگي بازيکن اين تيم مي‌گويد: باور کنيد تيم ما با اينکه جوان است و بعضي از مهره‌هايمان را از دست داده‌ايم پتانسيل بالايي دارد. مساوي گرفتن در زمين تراکتور واقعا کار سختي است که ما توانستيم اين کار را انجام دهيم.

وي در ادامه مي‌گويد: خيلي‌ها فجر را يکي از گزينه‌هاي سقوط مي‌دانند اما ما تا آخرين لحظه تلاش مي‌کنيم تا بتوانيم تيم را در ليگ حفظ کنيم و با توجه به حضور ياوري که هر روز بر سر تمرين به ما انگيزه و روحيه مي‌دهد اين کار ممکن است.

وي در پايان مي‌گويد: ما بازي‌هاي سختي را در پيش رو داريم و خودمان مي‌دانيم هر بازي حکم پلي‌آف را دارد. ما بايد همگي تلاش کنيم تا با کمک خدا و هوادارانمان بتوانيم تيم فجر را در ليگ برتر نگه داريم تا شيراز کماکان يک نماينده در ليگ برتر داشته باشد.

بازيکن جوان و آينده دار فجر در مورد دعوت شدنش به تيم ملي اميد و اوضاع اين تيم گفت : آقاي منصوريان تيم خوبي را دور هم جمع کرده بود . حيف که بعضي از باشگاه ها همکاري لازم را نداشتند . اما اميدوارم افاضلي با همين مهره ها بتواند تيم را قهرمان کنند . نبودن صادقيان و مسلمان مطمئناً به تيم ضرر خواهد زد اما باور کنيد بازيکنان نسل ما پتانسيل بالايي دارند و اين را در بازي با عمان نشان خواهيم داد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها