کد خبر: ۱۹۴۹۴۲
زمان انتشار: ۱۸:۲۱     ۱۵ دی ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي مي‌گويد که براي مجيد جلالي آرزوي موفقيت مي‌کند و توني اوليويرا را گزينه اول سرمربيگري اين باشگاه مي‌داند.

حميد زيني زاده در خصوص موافقت اين باشگاه با استعفاي مجيد جلالي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار کرد: از زحمات چندين ماهه آقاي جلالي تشکر مي‌کنيم و اميدواريم که ان‌شاءالله وي در ساير باشگاه‌ها موفق باشد.

وي در خصوص گزينه‌هاي اين باشگاه براي جايگزيني مجيد جلالي و هم‌چنين وضعيت توني اوليويرا براي سرمربيگري اين تيم گفت: گزينه ما آقاي توني اوليويرا است و مذاکراتمان را شروع ‌کرده‌ايم. ان‌شاءالله تا 48 ساعت ديگر نتيجه‌ نهايي را اعلام خواهيم کرد. آقاي اوليويرا نيز تمايل دارند که به تيم سابق خود باز گردند.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي هم‌چنين در خصوص اين که آيا با توني اوليويرا به توافق نرسيدند چه گزينه‌هاي ديگري را مدنظر دارند، بيان کرد: ما تلاش داريم که تا گزينه اول و آخرمان توني اوليويرا باشد و تلاش داريم تا وي را به تيم باز گردانيم.

زيني زاده در خصوص وضعيت حضور جاسم کرار در تبريز گفت: در حال پيگيري حضور جاسم کرار در تبريز هستيم، زيرا قرارداد امضا شده و بليت نيز تهيه شده و پيگير هستيم که چه زماني مي‌تواند در تبريز حضور يابد. از فردا قرارداد اين بازيکن شروع خواهد شد و پيگير هستيم تا وي در تبريز حضور يابد.

 مجيد جلالي پيش از ديدار تراکتورسازي و فجرسپاسي از کناره گيري سخن گفت اما قرار بود که او تا امروز (يکشنبه) در تبريز بماند و در جلسه هيات مديره باشگاه حضور يابد. اتفاقي که البته رخ نداد.

زيني‌زاده در اين باره گفت: ما به جلالي نگفتيم که در تبريز بماند و صلاح هم نديديم که به جلسه هيات مديره دعوتش کنيم!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها