کد خبر: ۱۹۴۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
 يك فرد مسلح در ايالت نواداي آمريكا با حمله به گروهي از نيروهاي گارد ملي، 3 نفر را كشت و 8 نفر ديگر را نيز زخمي كرد.

به گزارش 598 به نقل از فارس از خبرگزاري فرانسه، فردي مسلح روز گذشته به سمت گروهي از نيروهاي گارد ملي آمريكا در رستوراني در ايالت نوادا شليك كرد و سه نفر را به ضرب گلوله كشت و 8 نفر ديگر را نيز زخمي كرد.
 
بنا بر اين گزارش، ضارب اين حادثه كه يك جوان 32 ساله است و "ادواردو سنسيون" نام داشت، اين حمله را با يك اسلحه "اي كي-47" در رستوراني در "كارسون سيتي" مركز ايالت نوادا انجام داد و پس از كشتن 3 نفر از نيروهاي گارد ملي آمريكا و زخمي كردن 8 نفر ديگر از اين گروه، خود را نيز كشت.
 
اين حادثه روز گذشته ساعت 09:00 صبح به وقت محلي (16:00 به وقت گرينويچ) اتفاق افتاد.
 
"جك فريير" سخنگوي اداره كلانتري كارسون سيتي در گفت‌وگو با خبرگزاري فرانسه كشته شدن 3 نفر را تأييد كرد و گفت كه از اين سه نفر، 2 نفر از مأموران گارد ملي و يك غيرنظامي بوده‌اند.
 
وي در ادامه اعلام كرد: ضارب اين حادثه در ابتدا به علت شدت جراحات به بيمارستان منتقل شد، اما مدت زيادي زنده نماند.
 
هنوز علت اين حادثه و انگيزه ضارب مشخص نشده است و پرونده در حال بررسي است. يكي از مقامات پليس نوادا اعلام كرد كه جزئيات مربوط به اين حادثه همچنان مشخص نشده است.
 
وزارت دفاع آمريكا (پنتاگون) در ارتباط با وقوع اين حادثه ابراز تأسف كرده است. "جرج ليتل" سخنگوي پنتاگون اعلام كرد: تلفات جاني احمقانه هر زماني و در هر مكاني كه اتفاق بيفتد يك تراژدي است.

خشونت در آمريكا هر روز قربانيان زيادي را به كام مرگ مي‌كشاند. تيراندازي در مناطق مختلف آمريكا و كشته شدن چند نفر به دست افراد مسلح همواره به طور مكرر در گزارش‌ها مطرح مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها