کد خبر: ۱۹۴۷۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۱۵ دی ۱۳۹۲
بازیکنان شاکي پرسپولیس معتقدند جناب سرمربي با آنها لج کرده و دليل بازي نکردنشان فني نيست!

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، زمزمه نارضايتي بعضي از بازيکنان نيمکت‌نشين پرسپوليس خيلي زود به گوش علي دايي رسيد. اين عده از بازيکنان قديمي که تا چند سال پيش در ترکيب اصلي جا داشتند امسال با حضور چند بازيکن تازه وارد جايگاهشان را در تيم از دست دادند تا حسابي از شرايط‌شان ناراضي و گله‌مند باشند.

 

قبل از بازي پرسپوليس، ملوان شاکيان پرسپوليس در جمع دوستان و بازيکنان از وضعيت بدشان صحبت کردند به طوري که آنها مي‌گفتند بدترين تصميمي که در طول زندگي‌شان گرفتند اين بود که در پرسپوليس ماندند!

 

يکي از مدافعين نيمکت‌نشين مي‌گفت اي کاش زماني که فهميدم چند تيم ليگ‌برتري دنبالم هستند، مذاکراتم را خيلي جدي با آنها پيگيري مي‌کردم و به تيمي مي‌رفتم که مي‌توانستم در ترکيب اصلي به ميدان بروم.

 

با اين وضعيت مشخص است که تا پايان فصل شانس حضور در بازي‌ها را پيدا نخواهم کرد، مگر اينکه معجزه‌اي رخ بدهد تا بتوانم به عنوان مهره ثابت جانشين سيدجلال يا بنگر شوم!

 

يکي ديگر از بازيکنان نيمکت‌نشين که هميشه يک پاي دعوت به تيم‌ملي بود نيز در تأييد حرف‌هاي هم‌تيمي‌اش گفت: «با حرفت کاملا موافقم. با اين شرايط مي‌ترسم خواب جام‌جهاني را ببينم و وقتي کي‌روش متوجه شود ديگر بازي نمي‌کنم مرا از ليست خط بزند. من هم از آينده‌ام مي‌ترسم و اين نيمکت‌نشيني مرا مأيوس کرده است.»

 

در هر صورت صحبت‌هاي بازيکنان ناراضي خيلي زود به گوش علي دايي رسيد تا او به شدت از شنيدن اين حرف و حديث‌ها ناراحت شود. يکي از دستياران دايي که شاهد حرف‌هاي نيمکت‌نشينان ناراضي بود اين خبر را به گوش سرمربي تيم رساند.

 

دايي هم به اين عده از بازيکنان اينگونه پيغام داد: «شرايط همين است، فعلا پرسپوليس با اين ترکيب خوب نتيجه گرفته و من نمي‌توانم دست به ترکيب تيمم بزنم، هر کس هم شکايت دارد مي‌تواند به باشگاه برود و رضايتنامه‌اش را بگيرد.»

 

دايي نشان داده هيچ‌وقت گوش به اعتراض بازيکنان نمي‌دهد. جالب اينکه شاکيان هم معتقدند جناب سرمربي با آنها لج کرده و دليل بازي نکردنشان فني نيست!

 

به هر حال بعيد به نظر مي‌رسد با خط و نشان‌هاي دايي اين بازيکنان در ميانه فصل از پرسپوليس جدا شوند. آنها مجبورند تا پايان فصل صبر کنند و در صورت صلاحديد علي دايي وارد ترکيب يازده نفره شوند.

 

اين در شرايطي بود که پرسپوليس پس از پايان نيم‌فصل اول بازيکناني نظير رضايي، نوروزي، غريبي و خانزاده را به دليل ترافيک شديد در خطوط اصلي تيمش به صورت قطعي يا قرضي روانه ساير تيم‌هاي ليگ‌برتر کرده بود، اما با اين حال هنوز شاهد حضور ثابت چند مهره سرشناس روي نيمکت پرسپوليس در ديدارهاي فصل جاري هستيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها