کد خبر: ۱۹۴۶۸۸
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۱۵ دی ۱۳۹۲
عضو هيات ریيسه كميسيون اقتصادي مجلس ضمن هشدار براي خيز مافياي سكه در بازار سكه گفت: افراد سودجو در شرايطي كه بازار سكه بدون حباب است، به دنبال فرصت براي حضور در بازار خواهند بود.
به گزارش 598، ابراهيم نكو در گفت‌وگو با اقتصادپرس اظهار داشت: مافياي سكه به صورت غيرقانوني با اهدف سودجویي، با برنامه و زمان شناس هستند؛ به گونه‌اي كه می‌دانند در چه زماني به بازار ورود كنند تا از حداكثر سود بهره‌مند شوند.

نماينده مردم بهارستان و رباط كريم در مجلس با بيان اينكه اين افراد به دنبال شكار فرصت‌ها براي دستيابي به شكار خود هستند، افزود: تلاطم در بازار زماني است كه مافيا از پناهگاه‌هاي خود به بازار هجوم می‌آورند كه اين افراد در بازار سكه وجود دارند.

وي، مافياي سكه در زمان آرامش بازار به خواب می‌روند، تصريح كرد: اين آرامش اكنون در بازار به وجود آمده و آن‌ها به دنبال فرصتي براي دستيابي به منافع هستند.

نكو در رابطه با خيز مافياي سكه در بازار هشدار داد و تاكيد كرد: افراد سودجو در شرايطي كه بازار سكه بدون حباب است، به دنبال فرصت براي حضور در بازار خواهند بود.

اين نماينده مردم در مجلس با بيان عوامل مافيا در كشور گفت: تعدادي از اين افراد به دنبال بر هم زدن تعادل بازار ارز و سكه هستند تا بتوانند دولت را به لحاظ سياسي با چالش مواجه كنند؛ ضمن اينكه گروه ديگري به نوعي سعي می‌كنند با ايجاد چالش در اقتصاد كشور منافع را به سود خود رقم بزنند.

عضو هيات ریيسه كميسيون اقتصادي مجلس، به غير از عامل داخلي، عوامل خارجي را يكي ديگر از انگيزه‌هاي حضور مافيا در بازار عنوان كرد و متذکر شد: اگر كشور در مذاكرات هسته‌اي موفقيت‌هايي به دست بياورد، اين باندها جرات حضور را پيدا نمي‌كنند؛ اما به محض مواجه شدن با كوچكترين چالش در عرصه بين‌المللي، براي حضور در بازار انگيزه پيدا می‌كنند كه بايد مراقب حضور اين افراد باشيم.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها