کد خبر: ۱۹۴۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
شب گذشته دست اندرکاران برنامه رادیو هفت مبادرت به پخش آهنگ موسیقی فریدون فروغی خواننده به اصطلاح هنرمند بهایی در شبکه آموزش سیمای جمهوری کردند.

به گزارش 598 به نقل از عصر امروز، شب گذشته دست اندرکاران برنامه رادیو هفت مبادرت به پخش آهنگ موسیقی فریدون فروغی خواننده به اصطلاح هنرمند بهایی در شبکه آموزش سیمای جمهوری کردند.

این اقدام در شرایطی انجام شد که پیش تر دوست داران انقلاب به پخش صدای موسیقی این خواننده طرفدار بهاییت از ویترین آهنگ های پیش نواز یکی از شرکت های خدمات تلفن همراه و پخش متعدد آهنگ های این خواننده در فیلم های سینمایی تولید شده در داخل کشور هشدار داده بودند.

حال با این سوابق تاریک  این خواننده مشخص نیست که دست اندرکارن برنامه پر مخاطب رادیو هفت با چه نیتی اقدام به انتشار موسیقی وی از سیمای جمهوری اسلامی کرده اند.

فریدون فروغی از بهائیان معروف در عرصه فرهنگ و هنر طاغوت می باشد که در دوران قبل از پیروزی انقلاب همکاری تنگاتنگی با تشکل های ضد فرهنگی بهایی داشته است که نمونه آن همکاری وی با خسرو هریتاش، کارگردان بهایی هتاک که در فیلم هایش هدفی جز ضربه زدن به اخلاقیات ، سنت و اعتقادان مسلمنان نداشت ،بوده است که تنها می توان به یکی از فیلمهای نامبرده با نام « برهنه تا ظهر با سرعت » اشاره نمود با توصیه رهبران جامعه بهائیت از فریدون فروغی برای خواندن دو آهنگ در فیلم « صفحه ۴۵ دور » دعوت به عمل می آورد.

از سال 1350 به بعد فریدون فروغی توسط عناصر این فرقه ضاله در تلویزیون مانند : فرشید رمزی و ستار لقایی، کامبیز محمودی رو ی آنتن می رود.

زمانی که تصویر فریدون فروغی بر آنتن رفت مردم از خشونت نهفته در صدای او تعجب کردند، اما عده ای از هنرنویسان مطبوعاتی که از سوی کانون های بهایی حمایت مالی می شدندبه تمجید از او پرداختند و با طرح مباحثی تحت عنوان « پدیده ضد صدا» به مطرح ساختن وی پرداختند.

فریدون فروغی در اوج شهرت به مواد مخدر آلوده شده و چون سرکردگان لجنه بهائیان تهران پارس موفق به ترک اعتیاد او نشدند رهایش می نمایند که همین امر موجب دستگیری وی به اتهام قاچاق مواد مخدر می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها