کد خبر: ۱۹۴۶۱۰
زمان انتشار: ۲۱:۲۴     ۱۴ دی ۱۳۹۲
سرمربي مس کرمان گفت: در اين مقطع از فصل به روانشناس اعتقادي ندارم چون بازيکنان تيمم بيمار نيستند.
پرويز مظلومي پس از تساوي 2 بر 2 تيمش مقابل سايپا گفت: در نبود 5 بازيکن خودمان شرايط سختي داشتيم و زماني که مي‌خواستيم تيم را هجومي کنيم مهاجم نداشتم و مجبور شدم مدافع به زمين بفرستم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: در اين شرايط بازي سخت است مخصوصا براي تيم ما که از لحاظ روحي و رواني مشکل دارد دريافت گل در دقيقه يک مسابقه مشکلاتي ايجاد مي‌کند و باعث مي‌شود جمع کردن تيم سخت شود. با اين حال بچه‌هاي ما زحمت خود را کشيدند و توانستيم بازي 2 بر صفر باخته را برگردانيم.

مظلومي تأکيد کرد: پس از اينکه بازي مساوي شد احساس بازيکنانمان بر منطق‌شان غلبه کرد و آنها رو به توپ‌هاي بلند آوردند. در اين زمان هرچقدر داد زدم تا بازي را روي زمين ببرند اين کار را نکردند و به خاطر همين آن طور که دوست داشتيم بازي از آب درنيامد. بايد قبول کنيم که کمبودهايي داريم که به ما لطمه مي‌زند.

سرمربي مس يادآور شد: از لحاظ روحي و رواني مشکل داريم اما اعتقادي به کار با روانشناس ندارم چون بازيکنان ما بيمار نيستند، خودم درس روانشناسي خواندم و در حال تزريق راهکارهايي مبني بر اين امر هستيم تا بهتر شويم.

وي افزود: اگر مي‌خواهيم کار روحي و رواني کنيم بايد از اول فصل در کنار تيم يک روانشناس باشد و استفاده از روانشناس در اين مقطع را به صلاح نمي‌دانم.

مظلومي در خصوص برخورد ناپسند اسماعيل بيگي با هواداران گفت: حتما با اين بازيکن برخورد مي‌کنم اما تماشاگران هم صبر داشته باشند چرا که اين بازيکن جوان و بي‌تجربه است و شايد کاري بکند که به صلاحش نيست.

وي در پايان در خصوص تعامل تيمش با تيم زير 22 سال گفت: ما مجبوريم به اين تيم بازيکن بدهيم چون پرسپوليس نيستيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها