کد خبر: ۱۹۴۴۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۱۴ دی ۱۳۹۲
آقاي خاص با رد شايعات اخير در خصوص انتقال هافبک اسپانيايي تيمش تاکيد کرد او را در استمفوردبريج حفظ خواهد کرد.

2 روز پس از آنکه ژوزه مورينيو از خوان ماتا دعوت کرد تا با يکديگر درباره آينده اين بازيکن اسپانيايي گفت‌وگو کنند، آقاي خاص از تمايل خود براي حفظ ستاره پيشين تيم والنسيا خبر داد و تاکيد کرد قصد فروش وي را ندارد، به خصوص به رقباي مستقيم چلسي در ليگ برتر انگليس.

به گزارش تسنيم، مورينيو در پاسخ به سوالي درباره وضعيت فعلي ماتا اظهار داشت: او روز گذشته به شيوه‌اي فوق‌العاده در کنار هم‌تيمي‌هايش تمرين کرد. او روي آن جمله من که بودم نمي‌خواهم از چلسي جدا شود تمرکز مي‌کند نه اينکه درهاي باشگاه براي رفتن‌اش باز است. او منظور مرا گرفته است. من مشکلي با ماتا ندارم.

آقاي خاص درباره پيشنهادهاي احتمالي که ممکن است ماتا را براي رفتن از استمفوردبريج وسوسه کند نيز گفت: هيچ پيشنهادي از هيچ تيمي براي ماتا دريافت نکرده‌ايم. با اين حال من باز هم خواهم گفت که مي‌خواهم ماتا در تيمم بماند.

گفته مي‌شود منچستريونايتد يکي از تيم‌هايي است که قصد دارد هافبک هجومي آبي‌پوشان لندن را به خدمت بگيرد اما مورينيو اين موضوع را تکذيب و تصريح کرد: ما از هيچ باشگاه ليگ برتري پيشنهاد نداشته‌ايم اما در هر صورت حاضر نيستيم بازيکن‌مان را به يکي از تيم‌هاي ليگ برتري بفروشيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها