کد خبر: ۱۹۴۴۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۴ دی ۱۳۹۲
در آستانه ایام سوگواری بیست و هشتم صفر، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران از نمایشگاه عکس عاشوراییان در دانشکده خبر بازدید کردند.
به گزارش 598 به نقل از روابط عمومی دانشکده خبر، دکتر افراسیابی، معاون فرهنگی،مطبوعاتی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دکتر کاظمی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران از نمایشگاه عکس عاشوراییان در دانشکده خبر بازدید کردند.

دکتر افراسیابی، معاون فرهنگی،مطبوعاتی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دکتر کاظمی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران از نمایشگاه عکس عاشوراییان در دانشکده خبر بازدید کردند.

دکتر مهرشاد کاظمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران ضمن بازدید از نمایشگاه عکس عاشوراییان در دانشکده خبر اظهارداشت: ما به دنبال آن هستیم تا از توانمندی های حرفه ای دانشکده خبر استفاده کنیم.

وی اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته جشنواره بین المللی عکس تهران را به همت دانشکده خبر در نوروز ۹۳برگزار خواهیم کرد.

کاظمی افزود : فراخوان بین المللی برای این جشنواره صادر خواهد شد و تمامی عکاسانی که تهران را به تصویر کشیده اند می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و شهرداری تهران هزینه برگزاری این جشنواره را تامین می کنند، اعلام کرد: آثار برگزیده جشنواره بین المللی عکس تهران از ابتدا سال ۹۳به مدت ۱۳ روز در سطح شهر تهران به نمایش در خواهد امد.

وی با انتقاد از این‌که جاذبه های پایتخت ایران به خوبی معرفی نشده است، افزود: با برگزاری چنین جشنواره های به دنبال معرفی هرچه بیشتر تهران و جاذبه های آن هستیم.

همچنین محمد صادق افراسیابی؛ معاون فرهنگی مطبوعاتی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز در حاشیه این بازدید ظرفیت‌های همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با دانشکده خبر را بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: برگزاری همایش‌ها و جشنواره های مشترک و راه اندازی دوره های آموزشی ویژه خبرنگاران استان تهران می تواند از جمله محورهای این همکاری مشترک باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها