کد خبر: ۱۹۴۲۷۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۱۲ دی ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش تا این هفته از رقابت‌های لیگ گفت: مطمئناً سه امتیاز داربی می‌تواند ما را در کورس با رقیبان مان نگه دارد.

حسین فرکی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان - اظهارکرد: شرایط ‌مان پیش از دربی خوب است و برای بازی مقابل استقلال خوزستان آماده هستیم.

وی با بیان این که در این دیدار موضوع میهمان و میزبان بودن اصلا مطرح نیست، افزود: امیدواریم درنهایت ما بتوانیم سه امتیاز بازی را ازآن خودمان کنیم، چرا که شرایطمان به صورتی است که باید سه امتیاز را به دست آوریم. مطمئنا این سه امتیاز می‌تواند ما را در کورس با رقیبان‌مان نگه دارد و از این جهت اهمیت بالایی برای ما دارد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه درباره استقلال خوزستان گفت: این تیم در مجموع باتوجه به این که اولین حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند، نمره قبولی گرفته است. به نظر من با وجود این که استقلال در کارش افت و خیز داشته ولی در کل عملکردش تا این جای مسابقات خوب بوده است. نتایجی که این تیم به ویژه در نیم‌فصل دوم به دست آورده است، نشان می‌دهد که در این تیم تغییرات خوبی نسبت به نیم‌فصل نخست به وجود آمده است.

وی خاطر نشان کرد: این تیم منسجم‌تر شده، ضمن این که تجربه تیمی آن هم بیشتر شده است؛ دو گروه بازیکن در استقلال خوزستان وجود دارد، یک گروه بازیکنان باتجربه و گروه دیگر جوان‌های بی‌نام و نشان هستند که انگیزه خوبی دارند و همین موضوع باعث شده است که تا این جای رقابت‌ها نمره قبولی بگیرند که البته این موضوع به خود ویسی هم بر می‌گردد که مربی خوبی است. اگر شرایط و امکانات فراهم شود، ویسی می‌تواند با آرامش بیشتری، کار خود را به خوبی انجام دهد.

فرکی در ادامه در خصوص روند نتیجه‌گیری تیمش عنوان کرد: اعتقادم بر این است که می‌توانستیم بهتر از این امتیاز جمع کنیم. به هر حال روند و عملکرد تیم‌مان خوب بوده است و بازی‌های ما بیانگر این است که می‌توانستیم امتیازات بهتری جمع کنیم اما این اتفاق نیفتاد. البته اکنون در جایگاهی هستیم که از عملکرد تیمم رضایت دارم.

وی همچنین درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: عبدالله کرمی محروم است و جعفری و کلانتری را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. علاوه بر این بازیکنان یکی، دو بازیکن جوان ما که البته از آن ها استفاده نکرده‌ایم، مصدوم هستند که این مصدومیت ها برای ما نگران کننده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: ادامه لیگ باتوجه به برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده و مسابقات به صورت فشرده برگزار می‌شود، ما را بیشتر نگران می‌کند، چرا که ما در جام باشگاه‌های آسیا، لیگ برتر و جام حذفی حضور داریم که باید همگی اجباراً این فشردگی را به خاطر شرکت تیم ملی در جام جهانی تحمل کنیم و باید تاوان آن را هم بدهیم. تاوان آن محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها است که ممکن است باعث شود تیم ما که در کورس کسب سهمیه است، لطمه ببیند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها