کد خبر: ۱۹۴۲۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۱۲ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان با ابراز رضايت از عملکرد تيمش تا اين هفته از رقابت‌هاي ليگ گفت: مطمئناً سه امتياز داربي مي‌تواند ما را در کورس با رقيبان مان نگه دارد.
حسين فرکي اظهارکرد: شرايط ‌مان پيش از دربي خوب است و براي بازي مقابل استقلال خوزستان آماده هستيم.

به گزارش ايسنا،وي با بيان اين که در اين ديدار موضوع ميهمان و ميزبان بودن اصلا مطرح نيست، افزود: اميدواريم درنهايت ما بتوانيم سه امتياز بازي را ازآن خودمان کنيم، چرا که شرايطمان به صورتي است که بايد سه امتياز را به دست آوريم. مطمئنا اين سه امتياز مي‌تواند ما را در کورس با رقيبان‌مان نگه دارد و از اين جهت اهميت بالايي براي ما دارد.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان در ادامه درباره استقلال خوزستان گفت: اين تيم در مجموع باتوجه به اين که اولين حضورش را در ليگ برتر تجربه مي‌کند، نمره قبولي گرفته است. به نظر من با وجود اين که استقلال در کارش افت و خيز داشته ولي در کل عملکردش تا اين جاي مسابقات خوب بوده است. نتايجي که اين تيم به ويژه در نيم‌فصل دوم به دست آورده است، نشان مي‌دهد که در اين تيم تغييرات خوبي نسبت به نيم‌فصل نخست به وجود آمده است.

وي خاطر نشان کرد: اين تيم منسجم‌تر شده، ضمن اين که تجربه تيمي آن هم بيشتر شده است؛ دو گروه بازيکن در استقلال خوزستان وجود دارد، يک گروه بازيکنان باتجربه و گروه ديگر جوان‌هاي بي‌نام و نشان هستند که انگيزه خوبي دارند و همين موضوع باعث شده است که تا اين جاي رقابت‌ها نمره قبولي بگيرند که البته اين موضوع به خود ويسي هم بر مي‌گردد که مربي خوبي است. اگر شرايط و امکانات فراهم شود، ويسي مي‌تواند با آرامش بيشتري، کار خود را به خوبي انجام دهد.

فرکي در ادامه در خصوص روند نتيجه‌گيري تيمش عنوان کرد: اعتقادم بر اين است که مي‌توانستيم بهتر از اين امتياز جمع کنيم. به هر حال روند و عملکرد تيم‌مان خوب بوده است و بازي‌هاي ما بيانگر اين است که مي‌توانستيم امتيازات بهتري جمع کنيم اما اين اتفاق نيفتاد. البته اکنون در جايگاهي هستيم که از عملکرد تيمم رضايت دارم.

وي همچنين درباره محرومان و مصدومان تيمش گفت: عبدالله کرمي محروم است و جعفري و کلانتري را هم به دليل مصدوميت در اختيار نداريم. علاوه بر اين بازيکنان يکي، دو بازيکن جوان ما که البته از آن ها استفاده نکرده‌ايم، مصدوم هستند که اين مصدوميت ها براي ما نگران کننده‌اند.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان افزود: ادامه ليگ باتوجه به برنامه‌ريزي‌هايي که انجام شده و مسابقات به صورت فشرده برگزار مي‌شود، ما را بيشتر نگران مي‌کند، چرا که ما در جام باشگاه‌هاي آسيا، ليگ برتر و جام حذفي حضور داريم که بايد همگي اجباراً اين فشردگي را به خاطر شرکت تيم ملي در جام جهاني تحمل کنيم و بايد تاوان آن را هم بدهيم. تاوان آن محروميت‌ها و مصدوميت‌ها است که ممکن است باعث شود تيم ما که در کورس کسب سهميه است، لطمه ببيند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها