کد خبر: ۱۹۴۲۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۱۲ دی ۱۳۹۲
سوپراستار رئال مادريد براي تيم ملي کشورمان در رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل آرزوي موفقيت کرد.
کريستيانو رونالدو، ستاره پرتغالي رئال مادريد که به تازگي از سوي روزنامه پرتغالي «آبولا» به عنوان شخصيت ورزشي سال اين کشور انتخاب شده است در پاسخ به اين پرسش که «ميان او و هموطنش ژوزه مورينيو، سرمربي تيم فوتبال چلسي چه تفاوت‌هايي وجود دارد؟» گفت: حاضرم دوباره با مورينيو و مربيان ديگرم مانند فرگوسن، بولوني و پيگريني کار کنم. من از دست هيچکس ناراحت نيستم.

به نقل از تسنيم،وي در جديدترين گفت‌و‌گويي که با روزنامه «رکورد» پرتغال داشته است در خصوص اخباري که در مورد اختلاف بين او و مورينيو منتشر مي‌شود، تاکيد کرد: واقعاً اين پرسش که در مورد اختلاف من و ژوزه مورينيو مطرح مي‌شود را درک نمي‌کنم. من با هيچکدام از مربيانم مشکل ندارم و مي‌توانم بار ديگر با هر کدام از آنها کار کنم، حالا چه مربياني که در بالاترين سطح با آنها کار کرده‌ام چه آنهايي که در پائين‌ترين سطح مربي‌ام بوده‌اند.

ستاره 28 ساله کهکشاني‌ها همچنين با اشاره به اينکه هيچ مشکلي با کارلوس کي‌روش، سرمربي پيشين تيم ملي پرتغال ندارد، گفت: چيزي که مي‌توانم در خصوص کي‌روش بگويم اين است که او يکي مهم‌ترين و تاثيرگذارترين مربيان در تکامل دوران حرفه‌اي من بوده است. در ضمن براي کارلوس کي‌روش و تيم ملي ايران در جام جهاني 2014 برزيل آرزوي موفقيت دارم.

کي‌روش 60 ساله زماني‌‎که در منچستريونايتد دستيار اول سرالکس فرکوسن بود با رونالدو کار کرده و در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي سرمربي اين ستاره محبوب در تيم ملي پرتغال بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها