کد خبر: ۱۹۳۹۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۱۱ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تعدادي افراد که منافع‌شان تأمين نشده است عليه تيم افراد را تحريک و در ديدارهاي خانگي برايمان مشکل درست مي‌کنند.

عبدالله ويسي در مورد شرايط استقلال خوزستان گفت: شرايط‌مان بعد از ديدار مقابل نفت تهران بسيار خوب است. بازيکنان‌مان وضعيت مناسبي دارند و مي‌دانند بازي با فولاد خوزستان چقدر دشوار است. اين مسابقه بسيار پراهميت است و اميدواريم هر دو تيم يک بازي خوزستاني کامل و بسيار خوب به نمايش بگذارند.

به گزارش فارس، وي در مورد تساوي با ارزش تيمش در ديدار مقابل نفت تهران يادآور شد: در ديدارهاي بيرون از خانه عملکرد بسيار خوبي داشتيم در اين مسابقات تنها 6 گل خورديم اما در داخل خانه 19 گل دريافت کرديم. اين مسئله به خاطر مسائل رواني است که در روز مسابقه براي ما به وجود مي‌آورند. در روز بازي برخي افراد انگشت‌شمار براي تيم مشکل درست مي‌کنند و باعث مي‌شوند که نتيجه نگيريم. در هر حال خوشحالم که فقط دو شکست بيرون از خانه داشتيم و بعد از پرسپوليس کمترين گل خورده را در خانه داريم.

ويسي در مورد اينکه چه کساني براي تيمش مشکل به وجود مي‌آورند، يادآور شد:‌ تيمي که تازه به ليگ برتر آمده همه انتظار بقا از آن در سال اول حضورش در اين رقابت‌ها را دارند ما نمي‌گوييم تاکنون نتايج‌مان عالي، اما نتايج‌مان خوب بوده است. تعدادي افراد که منافع‌شان تأمين نشده است عليه تيم افراد را تحريک مي‌کنند. ما بازيکنان بسيار با تجربه‌اي داريم شايد 30 هزار نفر در تبريز عليه ما شعار بدهند اما ناراحت نمي‌شويم حتي اگر در شهرمان 4 هزار نفر عليه تيم شعار دهند مشکلي به وجود نمي آيد اما وقتي سه چهار نفر روي چند بازيکن دست مي‌گذارند و دائماً عليه آنها توهين مي‌کنند تيم با مشکل روبرو مي‌شود اين مسائل را باشگاه توسط مقامات قضايي دنبال مي‌کند تا با اين افراد برخورد جدي صورت گيرد.

وي در مورد حساسيت ديدار مقابل فولاد خوزستان يادآور شد:‌تمام دربي‌ها حساس است ديدار مقابل فولاد خوزستان حساسيت خاص خودش را دارد. هم ما براي بهتر شدن شرايط‌مان و هم فولاد براي ماندن بين چند تيم بالاي جدولي نياز به 3 امتياز اين مسابقه داريم تمام تلاشم را مي‌کنم تا در اين ديدار نتيجه بگيريم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اينکه سابقه حضور در فولاد خوزستان را دارد و رويارويي با تيم سابقش چطور است، ادامه داد:‌ مربي حرفه‌اي هستم و مهم نيست که در کجا کار مي‌کنم. در هر جايي که باشم تلاش مي‌کنم تيمم موفق شود. وظيفه دارم با تمام وجود کار کنم به همين خاطر مقابل فولاد خوزستان پيروزي تمام تلاشم را مي کنم هرچند که اين تيم برايم بسيار قابل احترام است.

وي در مورد ديدار رفت مقابل فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در ديدار رفت مقابل فولاد خوزستان يک بازيکن ما به ناحق اخراج شد اما در ادامه بازي جوانمردانه‌اي را انجام داديم که متأسفانه شکست خورديم ان‌شاءالله در ديدار برگشت براي کسب پيروزي تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم.

ويسي در مورد اينکه براي مشکل تيم ملي زير 22 سال چه راهکاري را پيشنهاد مي‌کند، خاطرنشان کرد: تيم ملي و باشگاه‌ها در اين مسئله حق دارند اما اينکه يک باشگاه براي عدم حضور يک بازيکن خود بخواهد زمين و زمان را به هم بدوزد کار درستي نيست. البته باشگاه به دليل هزينه‌اي که انجام مي‌دهد حق دارد با تمام بازيکنانش به ميدان برود. درست است که منصوريان مربي بزرگ و بسيار خوبي است اما به نظر من اگر به جاي بازيکنان زير 22 سال نفرات زير 19 سال را به اين رقابت‌ها مي‌بردند بسيار بهتر بود. چرا که اين تيم ديگر نمي‌تواند در المپيک حاضر شود و رده سني آنها بالاتر مي‌رود.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان در مورد وضعيت جلال چراغپور خاطرنشان کرد: او از مربيان بزرگ فوتبال ايران و فردي صاحب سبک است در بسياري از جاها که در تنگنا قرار گرفته بودم از او خواستم به من کمک کند و از تجربياتش هميشه استفاده کردم. اميدوارم او سلامتي خود را بازيابد. ورزشي‌ها بايد به او کمک کنند تا هرچه زودتر سلامتي‌اش را بازيابد. اين حرکت مطمئناً يک حرکت انساني خواهد بود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها